וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: עליות בהובלת חברות מגזר התעבורה לאחר ירידת מחיר הנפט; טוקיו מוסיפה 1.5%

הדר תדמור

9.7.2008 / 8:26

עליות נרשמות גם במניות מגזר הפיננסים; בנק קוקמין הדרום קוריאני עולה ב-5.5%



מגמת עליות נרשמת בבורסות אסיה בעקבות חברות מגזר התעבורה - לאחר שמחיר הנפט ירד אתמול לרמה של 136 דולר לחבית בניו יורק. עולה ב-1.5%. בורסת עולה ב-2.8%. בורסת מטפסת ב-1% ובורסת שנחאי מזנקת ב-3%.



מחיר הנפט נסחר ברמת שפל של שבועיים בניו יורק לאחר שנפל אתמול בשיעור החד זה שלושה חודשים. הירידה במחיר הנפט הגיעה לאחר שאיראן דחתה את ההשערות למלחמה עם ארה"ב או ישראל בנוגע לתכנית הגרעין שלה ולאחר שהדולר התחזק מול היורו.



מחירי החוזים על הנפט למסירה בחודש אוגוסט ירדו אתמול ב-3.8% ונסגרו ברמה של 136.04 דולר לחבית. כעת, עולים מחירי החוזים ב-0.3% ונסחרים ברמה של 136.52 דולר לחבית במסחר האלקטרוני בבורסת הסחורות של ניו יורק.



מניית קואנטס, חברת התעופה האוסטרלית, עלתה ב-4%. מניית אייר ניו זילנד עלתה ב-1.8%. מניית קתאי פסיפיק אייר עולה ב-7.7%. מניית טויוטה, יצרנית המכוניות הגדולה ביפאן, עולה ב-2%. מניית הונדה היפאנית עולה ב-2.2%. מניית יונדאי, יצרנית המכוניות הדרום קוריאנית, עולה ב-1.7%.



עליות נרשמות גם במניות מגזר הפיננסים. מניית בנק מיצובישי UFJ היפאני עולה ב-4.4%. מניית בנק מיצוהו עולה ב-5.3%. מניית בנק קוקמין הדרום קוריאני עולה ב-5.5%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully