וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר פישמן: ממליצים "תשואת יתר" למניית גוגל; מחיר יעד 600 דולר

TheMarker

9.7.2008 / 14:05

בבית ההשקעות מציינים כי תשואה של כ-8.5% שהם חוזים הינה שמרנית ביותר

השינוי במדיניות הסימול המסחרי מסייע לצמיחה בבריטניה. דיברנו עם מספר חברות שיווק במנועי חיפוש (SEM) לגבי השפעת שינוי מדיניות הסימול המסחרי, והתגובות היו מעורבות.
מספר מפרסמים גדולים מכבדים את ההסכמים עם המתחרים ואינם עוברים לעבודה עם Google כרגע, בעוד שאחרים כן מנצלים את הפרצה שנוצרה. בסך הכול נראה כי העלות להקלקות (CPC) היא מעט גבוהה יותר היום בהשוואה לתקופה שלפני שינוי מדיניות הסימנים המסחריים ואנו סבורים כי ההשפעה על Google תהיה צמיחה של 2%-3% בגידול בהכנסות הרבעון השני, מה שעשוי להפוך את ההערכות המוקדמות לצמיחה מאופסת ברבעון לשמרנית מדי.



Google Merchant ? בחינה על פי מודל עלות לפעולה (CPA). Google השיקה גרסת בטא של מוצר CPA הנקרא Google Merchant Search. יעוד השירות הוא חיבור הצרכנים ישירות עם המפרסמים, והימנעות מעבודה דרך מתווכים גובי-עמלות.



שער החליפין: רוח גבית בזכות היורו, אפס השפעה מצד השטרלינג. עסקיה של Google בבריטניה אמורים לזכות בתנופה מינימלית בלבד מצד שערי החליפין. בשאר העולם, מנגד, צפויה תרומה משמעותית (4% רבעונית, 16% שנתית). שיעור הצמיחה הרבעוני של 6.2% בהערכות לשאר העולם עשוי לכן להתברר בדיעבד כשמרני.



מחיר נוכחי: 554.53 דולר



מחיר יעד: 600 דולר



לזירת היועצים


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully