וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל פיננסים חותכים את מחיר היעד לאלביט הדמיה

נתן שבע

9.7.2008 / 14:31

יובל בן זאב מפחית את מחיר היעד למניית החברה שבשליטת מוטי זיסר, מ-230 שקל ל-160 שקל - 38% מעל מחירה בשוק

מניית אלביט הדמיה, בדומה לחברות האחרות במדד הנדל"ן, קרסה ב-42% בשנה האחרונה. מתוך זה ב-36% מתחילת חודש יוני - כאשר מדד הנדל"ן ירד ב-52%. שחיקה במודל שווי הנכסים הסחיר של החברה (פלאזה סנטרס והמלונות) והשפעה שלילית של התחזקות השקל לעומת המטבעות האחרים בהן פועלת החברה מוביל את כלל פיננסים לחתוך את מחיר היעד למניה.

מנהל מחלקת המחקר יובל בן זאב חותך את מחיר היעד למניה מ-230 שקל ל-160 שקל - 38% מעל מחירה של המניה בשוק. ההמלצה נותרה על "תשואת יתר". למרות ירידת מחיר היעד כותב בן זאב, "אלביט הדמיה אטרקטיווית בשל ההחזקות הפרטיות - הודו ואינסייטק – בעוד שאת פלאזה סנטרס עדיף לרכוש במישרין".

הירידה באלביט הדמיה (3.28% , 11980.0) באה מהחברות בהן מחזיקה פלאזה סנטרס שנסחרת בלונדון והתרחקה בכמעט שליש לפיה הונפקה ב-2006. חטיבת המלונות היא אמנם פרטית - אך מרבית נכסיה מקבלים ביטוי דרך חברת המניות פארק פלאזה שמניותיה צנחו בכ-60% בשנה האחרונה. "מניית פלאזה סנטרס שירדה ב-30% בחודש האחרון מתומחרת בחסר משמעותי. ירידה זו בולטת למרות העובדה שהחברה נשענת על קופת מזומנים של למעלה מ-200 יורו והיא ממשיכה בפיתוח הנכסים בהתאם לתוכניות. סביר שנראה עלייה בשווי הנכסי ברבעון השני של 2008", מציין בן זאב.

לגבי הודו מציין בן-זאב כי הפוטנציאל רב - אולם חשוב להדגיש כי משך הזמן למימוש הפוטנציאל צפוי להיות ארוך. לגבי אינסייטק מציין בן זאב כי החברה מוכרת בהיקף של 15-20 מיליון דולר בשנה תוך איזון תפעולי. עם זאת, יש להמתין להתפתחויות בפעילויות הפיתוח של החברה לצד התפתחויות עסקיות. "שתי ההחזקות הודו ואינסייטק הן בעלות פוטנציאל רב ליצירת ערך בעתיד אולם ייתכן שהמשקיעים יצטרכו להמתין בסבלנות בהשקעה זו".

בן זאב מציין את העובדה כי אלביט הדמיה פעלה בחודשים האחרונים לחיזוק החוסן הפיננסי שלה. לחברה חוב פיננסי נטו של כ-340 מיליון דולר כאשר החזור החוב שלה פרוס על פני כ-10 שנים בפריסה כמעט אחידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully