וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה ערכה ביקור קירוב לבבות ברדיו 99

אופיר בר-זהר

9.7.2008 / 16:37

בוחבוט: "מטרת הביקור היא להראות שאנו מפרידים בין החלטת המועצה לגבי מניות הבעלים לבין התחנה עצמה"



יו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, ויו"ר ועדת הרדיו, אייל בוחבוט, ערכו היום ביקור ברדיו 99. השניים נפגשו עם יו"ר דירקטוריון התחנה רם לנדס, עם המנכ"לית מישל קרמרמן ועם העיתונאים עמנואל רוזן, לינוי בר גפן וגיא מרוז.



לדברי בוחבוט, "מטרת הביקור היתה לבוא לתחנה כאמירה ציבורית לכך שאנחנו מפרידים בין החלטת המועצה לגבי מניות הבעלים לבין התחנה עצמה, שהיא טובה מאוד ועובדת יפה, ואין לנו שום רצון לפגוע בה". כזכור, החליטה הרשות בתחילת השבוע כי על בעל התחנה, ארקדי גאידמק, למכור את מניותיו בתחנה בשל פעילותו הפוליטית. במידה ולא יימצא קונה המשמעות היא שהתחנה תיסגר. גאידמק עתיד לערער על ההחלטה לבג"ץ בשבוע הבא.



מישל קרמרמן, מנכ"ל רדיו 99, מסרה בתגובה: "המציאות היומיומית, שמתאפיינת בחירות עיתונאית וחופש ביטוי מוחלט הוצגה לרשות השנייה. מעולם לא הייתה דרישה להתערבות בתכנים המשודרים. במידה ותהיה בעתיד, כולנו נלך הביתה". עמנואל רוזן אמר במהלך הפגישה כי "אני עובד כמעט 30 שנה בתקשורת, ואף פעם לא עבדתי בגוף שבו חופש הביטוי כל כך מלא, נטול סייגים ומגבלות כמו רדיו 99, כולל היכולות והאפשרות לבקר גם את בעלי התחנה כשצריך".



לינוי בר גפן: "בחוזה שלי עם רדיו 99 יש סעיף שאומר שחופש הביטוי שלי מוחלט, וההגנה המשפטית עליי, במקרה של תביעות, היא אוטומטית. זה לא דבר טריוויאלי בשום גוף משדר". גיא מרוז: "זו התחנה הראשונה והיחידה שנותנת לנו חופש ביטוי מוחלט, ומאפשרת לנו באמת לקיים הלכה למעשה את אג'נדת ה'משמר האזרחי' ללא עיכובים והיסוסים".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully