וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלה ברוני שרה לסרקוזי: השיקה את תקליטה החדש באינטרנט הכולל שירים המספרים על אהבתה לנשיא

רויטרס

9.7.2008 / 17:22

דוגמנית העל והזמרת קרלה ברוני, הידועה יותר בתור בת הזוג לחיים של נשיא צרפת, ניקולא סרקוזי, העניקה היום לגולשים באינטרנט אפשרות לשמיעה חינמית של תקליטה החדש ■ בתקליט, הנושא את השם "כאילו לא קרה דבר", מתוודה הזמרת על אהבתה העזה לנשיא הצרפתי ↓ "א



דוגמנית העל והזמרת קרלה ברוני, הידועה יותר בתור בת הזוג לחיים של נשיא צרפת, ניקולא סרקוזי, העניקה היום לגולשים באינטרנט אפשרות לשמיעה חינמית של תקליטה החדש, אשר השקתו הרשמית צפויה ביום שישי. הגולשים המבקרים באתר www.carlabruni.com זוכים למשך שעתיים לשמוע בחינם את 14 השירים הנכללים בתקליט. עם זאת, גולשים רבים דיווחו על קשיים להיכנס לאתר הבוקר.



ברוני, אשר ביקרה ביחד עם סרקוזי בישראל בחודש שעבר, שרה בתקליט - הנושא את השם "כאילו לא קרה דבר" (Comme si de rien n'etait) - על אהבתה לנשיא הצרפתי. שירים רבים בתקליט, בהם השירים "אתה הסם שלי" ו"אתה שייך לי", עוסקים באהבה, וחלקם מתייחסים במפורש בקשר של ברוני עם הנשיא הימני, אשר הותיר רבים מחבריה בשמאל המומים.



כך למשל, באחד השירים, שרה ברוני: "זה לא קורקטי, אבל זה בכל זאת טוב. תנו להם לקלל אותי, לא מזיז לי. ממש לא אכפת לי, אני לוקחת על עצמי את כל האשמה, אתה צריך לדעת, אתה צריך להבין, אתה האדון שלי, אתה אהובי, אתה האורגיה שלי".



ברוני אמרה בראיון לתחנת הרדיו פראנס אינטר כי בכוונתה להמשיך בקריירת השירה שלה, למרות נישואיה לסרקוזי. "מדובר במקצוע ככל המקצועות. מדובר במקצוע ישר ואני מקווה שהצרפתים לא יתרגזו מכך שאני ממשיכה במקצוע", אמרה ברוני.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully