וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בי.או.אס גייסה מיליון דולר במסגרת הנפקה פרטית של מניות ל-3 משקיעים זרים

שמואל שוסטר

9.7.2008 / 17:32

בעקבות המהלך עוזב אמיר אוהד את דירקטוריון החברה ומפנה מקום לנציג המשקיעים



(B.O.S ? Better Online Solutions) המפתחת מערכות המבוססות על שבב RFID (שבבי זיהוי אלחוטיים חכמים) גייסה מיליון דולר במסגרת הנפקה פרטית של מניות החברה. במסגרת ההסכם הנפיקה החברה 740,740 אלף מניות, אשר מהוות כ-6% מהון החברה, ל-3 משקיעים זרים (כ-2% לכל משקיע).



ההנפקה בוצעה במחיר של 1.35 דולר למניה - מחיר המניה ביום חתימת ההסכם, ובנוסף קיבלו המשקיעים אופציה לרכוש 370 אלף מניות נוספות של החברה במחיר של 1.6 דולר למניה, לתקופה של שנתיים.



לבקשת המשקיעים מינתה החברה את עו"ד גיום בינדר, לדירקטוריון החברה. עם כניסתו יחליף בינדר את אמיר אוהד, שפרש מרצונו במטרה לאפשר את המינוי.



בשיחה עם TheMarker אמר שמואל קורן, מנכ"ל החברה, כי ההשקעה מהווה זריקת עידוד המראה את חוזקה החברה המגייסת כספים בתקופה שאינה קלה עבור השוק.



את הרבעון הראשון של השנה סיכמה בי.או.אס עם גידול של 126% בהכנסות ל-12.1 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 5.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול נרשם מהכנסות הקשורות במוצרי ניהול שרשרת האספקה של החברה (תוכנות וכלים לייעול הפצה ואספקה - פנים וחוץ ארגוניים). מוצרים אלה רשמו גידול של 125% והסתכמו ב-10.3 מיליון דולר. ההכנסות מפתרונות RFID זינקו בשיעור של 129% והוסיפו לשורת ההכנסות 1.8 מיליון דולר.



החברה סיכמה את הרבעון עם הפסד נקי של 89 אלף דולר או סנט אחד למניה. לעומת הפסד נקי של 326 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד, בניכוי הוצאות בגין אופציות הסתכם הרווח הנקי ב-253 אלף דולר לעומת הפסד נקי של 152 אלף דולר ברבעון המקביל, עם אותם הניכויים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully