וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוצרים לרשות השנייה: פרסמו את הדוחות המסכמים של הזכייניות ל-2007

אופיר בר-זהר

9.7.2008 / 18:15

"מי שצופה בערוץ השני כיום רואה יום אחר יום אחר יום שידורי כוכב נולד ורוקדים עם כוכבים, ברצף"

במכתב נרשם כי "הפערים (בעמידה במחויבויות, א"ב) לשנת 2007 ידועים והם לא פחותים מהפערים העצומים לשנת 2006 ש"התגלו" פתאום באוקטובר 2007. השיטה ממשיכה לעבוד, בדו"ח 2007 שיופץ, אם בכלל, בסוף שנת 2008 יתגלו שוב פערים עצומים ומצד הרשות השנייה לא נעשה דבר". עוד נרשם כי "מי שצופה בערוץ השני כיום רואה יום אחר יום אחר יום שידורי כוכב נולד ורוקדים עם כוכבים, ברצף".



לפיכך דורשים היוצרים כי תועבר להם טיוטת דו"ח 2007 וכן טיוטה המסכמת את מחצית 2008. היוצרים טוענים כלפי הרשות השנייה עוד כי "מצד אחד אינכם עושים דבר לאכיפת ההתחייבויות ולשיפור המצב העגום הקיים ומצד שני, אינכם מוכנים להיפגש עם נציגי מרשינו לדיון בהסדרים שנועדו להביא להפחתת הנזק, לקיום התחייבויות שיבוצעו ולהשגת מצב נסבל לפחות ביצירה הישראלית. אילו הייתם ממלאים את תפקידכם לא היו צריכים מרשינו להגיע להסכמות עם הזכיינים, אולם גם להימנע מלבצע את תפקידיכם וגם להימנע מכל דיון בהסדרים אלה - אי אפשר ולא ראוי".



דוברת הרשות השנייה מסרה כי "לנוכח העובדה שהפונה אינו מתואם עם לקוחותיו וטענתו שלא מתקיימות פגישות היא מופרכת נראה שמכתב זה מונע משיקולים זרים ולא ענייניים שכן, נציג היוצרים הופיע בפני מועצת הרשות וההנהלה ב-29/6 והציג את המלצת היוצרים, מנכ"ל הרשות נפגש עם היוצרים לא פעם אחת, נציג היוצרים נפגש עם הנהלת הרשות והציג את ההסדר. לגופו של עניין, הרשות בודקת את נתוני שנת 2007 באופן שיטתי, אחראי ויסודי. הבדיקה מתבססת על הדוחות הכספיים המבוקרים של הזכיינים שהועברו לרשות לפני כחודשיים. הדו"ח יובא לאישור המועצה בשבועות הקרובים ויתפרסם לאחר מכן ברבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully