וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפעת לא תפרסם דירוג עצמאי של משרדי האינטראקטיב; פעילות האינטרנט תיכלל בפעילות הכללית של המשרדים

מעיין כהן

9.7.2008 / 19:50

תמיר יולביץ, מנכ"ל חברת האינטראקטיב העצמאית d-say: יפעת נכנעה לתכתיבים של משרדי הפרסום

הסיבות להחלטה שנויות במחלוקת: לדברי גורם בענף, ההחלטה התקבלה עקב לחצם של משרדי הפרסום. זאת, מאחר שככל שמשרד משקיע יותר באינטרנט, הדבר מחליש את מעמדו בדירוג הכללי. לעומתו סבור גורם אחר, כי "יפעת הבינה כי אין לה עדיין כלים למדוד בצורה אבסולוטית את היקף הפרסום באינטרנט. כמו כן, הפערים בין המשרדים לא גדולים, ולכן סכום קטן של 50 אלף דולר יכול לשנות את מיקום המשרד בשניים או שלושה מקומות". עם זאת, כאשר מכלילים את פעילות האינטראקטיב בתוך הקבוצות, משמעות הדבר היא כי חברות עצמאיות נעלמות ממנו כליל.



דירוג יפעת למשרדי הפרסום למחצית הראשונה של 2008 אמור להתפרסם ביום שני הקרוב. זאת, לאחר שהתקבלה הסכמה בין יפעת בקרת פרסום והנהלת איגוד חברות הפרסום באשר לפקטורים למדידת היקפי הפרסום. בין היתר הוסכם, כי דירוג משרדי הפרסום לא יתבצע אחת לחודש, אלא יהיה מעתה חצי שנתי ושנתי בלבד. אופן המדידה והפקטורים עצמם לא פורסמו.



תמיר יולביץ, מנכ"ל חברת האינטראקטיב העצמאית d-say, הצפויה להיפגע מההחלטה, מסר בתגובה: "חבל שיפעת נכנעו לתכתיבים של משרדי הפרסום. עצם העובדה ששתיים מעשר החברות הגדולות בתחום הן חברות עצמאיות, מעידה שהלקוחות מבינים היטב את התועלת שבעבודה עם חברה עצמאית, ולא חברה שעושה אדפטציות. אני מאמין שמגמת ההתחזקות של החברות העצמאיות תלך ותתחזק, ככל שהאינטרנט יהפוך לערוץ יותר ויותר דומיננטי".



ערן ארדן, מנכ"ל גריי אינטראקטיב מקבוצת אדלר-חומסקי מסר בתגובה: "חבל, הדירוג היה מציג תנודתיות מעניינת במיקומם של משרדי אינטראקטיב".



לא התקבלה תגובת נתי יעקבי, מנכ"ל יפעת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully