וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי המניות של חברת אי.סי.איי טלקום המירו חוב בנקאי של החברה בסך 200 מיליון להון עצמי

יובל מעוז

9.7.2008 / 20:24

העסקה צפויה להניב לאי.סי.איי רווח של כ-60 מיליון דולר



בעלי המניות של חברת , קבוצת Swarth וקרן Ashmore, המירו חוב בנקאי של החברה בסך 200 מיליון דולר להון עצמי. העסקה צפויה להניב לאי.סי.איי רווח של כ-60 מיליון דולר.



לדברי רפי מאור, נשיא ומנכ"ל אי.סי.איי, הזרמת ההון תאפשר לחברה להפנות משאבים רבים יותר לפעילות הפיתוח העסקי, ולבצע רכישות של חברות אחרות. אי.סי.איי, המפתחת פלטפורמות תקשורת לספקי תקשורת, נהפכה בספטמבר 2007 לחברה פרטית לאחר שחברת ההשקעות Swarth Group, שבשליטת שאול שני וקבוצת קרנות ההשקעה בראשות קרן אשמור, השלימה את רכישתה תמורת 1.24 מיליארד דולר במזומן. לאחר הרכישה נמחקה החברה ממסחר בבורסת הנאסד"ק.



החברה נרכשה באמצעות הון עצמי ומימון בנקאי שהועמד על ידי קבוצה בניהול קרדי סוויס. רכישת החוב הבנקאי תקטין את היקף החוב הכולל ב-200 מיליון דולר, ותגדיל בהתאם את ההון העצמי של החברה. "הבעלים החדשים החליטו לבצע השקעה נוספת בחברה במהלך שביצעו היום", אמר מאור. "לחברה יש חוב, והם פורעים חלק ממנו תוך שהם מנצלים את המצב כיום בשוק. סגרנו רבעון מצוין עם היקף הזמנות של יותר מ-220 מיליון דולר, ההיקף הגבוה ביותר מאז 2001. אנו מתכננים את הרחבת פעילותנו באמצעות רכישת טכנולוגיות וחברות".



Swarth Group היא קבוצת השקעות פרטית הפעילה בעיקר בעסקות גלובליות במכשירי חוב ומניות. הנכסים הכוללים של הקבוצה מוערכים ב-1.2 מיליארד דולר. לקבוצה אחזקות בהיקף של כ-450 מיליון דולר בחברת התקשורת הברזילאית GVT. אי.סי.איי עורכת מאז אוקטובר 2007 תהליך של ארגון מחדש. באפריל 2008 העבירה החברה את מרבית פעילות שרשרת האספקה שלה למיקור חוץ.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully