וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה: חברת השילוח כסלו הפרה הסכם עקב עסקה עם חברה בראשות עופר הירשזון

הילה רז

10.7.2008 / 8:38

התובעת, פראגון מאי, מבקשת צו מניעה



פראגון מאי, חברה העוסקת בשילוח בינלאומי, ובעליה מרסלו ילין, הגישו בקשה לצו מניעה זמני, שימנע את מימוש העסקה שנחתמה בשבוע שעבר בין החברה הציבורית אייביטרנס לבין חברת השילוח הבינלאומית כסלו תובלה וסחר. בתחילת השבוע, פורסם כי עופר הירשזון, בנו של אברהם הירשזון, רכש כ-10% מאייביטרנס בתמורה ל-2.1 מיליון שקל, ומונה ליו"ר החברה.



לטענת פראגון מאי, המיוצגת על ידי עורכי הדין זהר לנדה ורמי קסלר, חברת כסלו ביטלה עמה עסקה של 33 מיליון שקל וחתמה הסכם נוגד עם חברת אייביטרנס. פראגון מאי טוענת כי כסלו מנסה להשתחרר בדרך פסולה מהסכם שהתגבש בינה לבין כסלו בקשר למכירת פעילותה של כסלו לפראגון וקבוצת משקיעים שגובשה לשם כך. לגרסת פראגון, הצדדים ניהלו משא ומתן ארוך ומתמשך בקשר לרכישת פעילותה של כסלו ובמסגרת המו"מ חתמו על הסכם סודיות והסכם שנועד למנוע מהצדדים התקשרויות בעסקות נוגדות, שעלולות לסכל את השלמת העסקה.



לדברי פראגון, בלילה שקדם ליום החתימה המוסכם הודיע לפתע צביקה גרינברג, הבעלים והמנהל של כסלו, על ביטול הפגישה ללא כל הסבר. שלושה ימים לאחר מכן הודיעה לה כסלו כי התקשרה בהסכם למכירת פעילותה בתחום השילוח הבינלאומי עם חברה אחרת. לדברי פראגון, החברה הציבורית אייביטרנס, עמה התקשרה כסלו, פירסמה ביום ראשון דיווח מיידי לבורסה והודיעה על העסקה בין שתי החברות, אך נמנעה מלציין את שמה של כסלו. פראגון מציינת כי בכך ביקשה כסלו להמשיך להוליכה בכחש ולהסתיר ממנה עובדות מהותיות.



אייביטראנס היתה בעבר חברת האחזקות של עופר הירשזון ושותפו צבי ברק, שנקראה הירשזון-ברק. בתחילת 2005 רכש בעלי השליטה אברהם ביריאן מהירשזון את החברה כשלד בורסאי ויצק לתוכה את פעילות השילוח. הרכישה האחרונה היתה אמורה להיות החזרה של הירשזון לפעילות בבורסה המקומית, לאחר הסיבוב הקודם שבו נפרד מהבורסה עם חובות כבדים.



השופט מאיר יפרח מבית המשפט המחוזי מרכז בפתח תקוה קבע אתמול כי בקשתה של פראגון תידון במעמד הצדדים ביום ראשון הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully