וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אליעזר קיבל מכה

מורן הרפז

10.7.2008 / 8:48

אריסון רוקמת רומן חדש ומכניסה עוד אשה לחייה ■ מי מועמד לתפקיד יו"ר קופת חולים לאומית לאחר הדחתו של מיקי צולר? ■ מי חושב שהצעירים של דורנו צריכים להשקיע במדינה ולא ההפך? ■ מי הצליח בשבועיים גם לקבל האאודי A6 חדשה בעלות של כ-200 אלף שקל וג



מאת מורן הרפז, עדי דברת, מיכאל רוכוורגר, רוני לינדר-גנץ, אופיר בר-זהר וצבי זרחיה



הפרידה של שרי אריסון ורני רהב מקבלת משנה תוקף: חודש לאחר הפרידה המתוקשרת אחרי עשור של שיתוף פעולה פורה וחברות אישית, מונתה אתמול מיכל גורביץ' לדוברת הפנימית של קבוצת אריסון.



גורביץ' (39), בעלת תואר שני בתקשורת פוליטית, שימשה עד באחרונה רכזת מערכת של העיתון "מעריב", שם עבדה ב-15 שנים אחרונות בתפקידי עריכה וריכוז כתבים. היא נבחרה לתפקיד מבין מועמדים רבים שהציעו עצמם למשרה הנחשקת. גורביץ' תעבור "חפיפה" אצל מנהלת השפה והתקשורת של הקבוצה, איריס דרור, ובהמשך תהיה כפופה אליה.



תפקידה יכלול דברור של אריסון, של יו"ר הקבוצה ושל הזרוע העסקית של הקבוצה, הכוללת את אריסון השקעות, את מיזם המים שבבעלותה ואת הזרוע הפילנתרופית של הקבוצה, הכוללת את הקרן על שם תד אריסון, "מהות החיים". גורביץ' מצטרפת לקבוצת מנהלות שמינתה אריסון באחרונה: אפרת פלד, מנכ"לית אריסון אחזקות, רוית ברניב, יו"רית שיכון ובינוי, ואורנה אנג'ל, סמנכ"לית תכנון בר קיימא בשיכון ובינוי. היא תיכנס רשמית לתפקידה בתחילת ספטמבר, לאחר שרהב יסיים את תפקידו בסוף אוגוסט. עם זאת, בשלב זה רהב אינו נפרד סופית מקבוצת אריסון והוא ימשיך לשמש יועץ מיוחד של בנק הפועלים ושל חברת ישראכרט. רהב מסר בתגובה: "אני מאחל לה הרבה בהצלחה".



לאומית בהמתנה

הדחתו של מיקי צולר מתפקיד יו"ר קופת חולים לאומית עצרה את עבודת ועדת האיתור למציאת מנכ"ל לקופה, ימים ספורים לפני שהעבירה את המלצותיה הסופיות. שמותיהם של שני המועמדים הסופיים שבחרה הוועדה הגיעו לידי TheMarker: ד"ר רחל אדטו, לשעבר סמנכ"לית בית החולים שערי צדק, חברה בוועדת סל התרופות ומספר 35 ברשימת מפלגת קדימה, ונועז בר ניר, שפרש באחרונה מתפקיד סמנכ"ל וראש חטיבת הכספים בשירותי בריאות כללית. בר ניר התמודד לפני כמה חודשים גם על תפקיד מנכ"ל הכללית - שבו זכה אלי דפס. כעת ייאלצו אדטו ובר ניר להמתין להתפתחויות בפרשה שמסעירה את קופת חולים לאומית.



קירוב לבבות ברדיו 99

יו"ר מועצת הרשות השנייה נורית דאבוש ויו"ר ועדת הרדיו אייל בוחבוט ערכו אתמול ביקור ברדיו 99. השניים נפגשו עם יו"ר דירקטוריון התחנה רם לנדס, עם המנכ"לית מישל קרמרמן ועם העיתונאים עמנואל רוזן, לינוי בר גפן וגיא מרוז. לדברי בוחבוט, "מטרת הביקור היתה אמירה ציבורית - להראות שאנחנו מפרידים בין החלטת המועצה לגבי מניות הבעלים לבין התחנה עצמה - שהיא טובה מאוד ועובדת יפה ואין לנו שום רצון לפגוע בה".



בתחילת השבוע החליטה הרשות כי על בעל התחנה, ארקדי גאידמק, למכור את מניותיו בה בשל פעילותו הפוליטית. אם לא יימצא לתחנה קונה, התחנה תיסגר. גאידמק עתיד לערער על ההחלטה לבג"ץ בשבוע הבא. קרמרמן מסרה בתגובה: "יש לתחנה אג'נדה חברתית, והיא נותנת במה למגוון של קהלים ופלורליזם חברתי. אנחנו שמחים על הבעת האמון והתמיכה המלאה מצד הרשות השנייה. מעולם לא היתה דרישה להתערבות בתכנים המשודרים, ואם תהיה, כולנו נלך הביתה".



פרס דוחק בצעירים

מוסד הנשיאות לא מקפח את הצעירים. אתמול הודיע בית הנשיא על חניכת כנס "ישראל לצעירים", שייערך בספטמבר באוניברסיטת תל אביב. את הכנס יזם חבר הכנסת סילבן שלום בשיתוף ארגון הג'וינט. ישתתפו בהכנות: מועצה ציבורית המורכבת מאנשי אקדמיה, כלכלה, אנשי רוח ומעצבי דעת קהל. נרתמו לעניין: עפרה שטראוס, נוחי דנקנר, רחל תורג'מן, חנוך דאום, דורי קלגסבלד, משה גאון ואחרים. נשיא המדינה שמעון פרס אמר באירוע: "אני קורא לצעירים להעז להוביל. הצעירים הם ההווה ולא העתיד, והם צריכים להשקיע במדינה ולא להפך".



בן-אליעזר קיבל מכה

שר התשתיות הלאומיות בנימין בן-אליעזר עבר אתמול תאונה עם מכונית האאודי A6 החדשה, בעלות של כ-200 אלף שקל, שקיבל רק לפני כשבועיים. בן-אליעזר הגיע לרחבת משרד ראש הממשלה בדרכו לישיבת הקבינט הביטחוני, ולפניו עמדו כמה מכוניות בתור לבדיקה הביטחונית. המאבטח של השר, שנהג במכונית, ניסה לעקוף את התור, סטה מהמסלול ועלה על אי תנועה. כתוצאה מכך תחתית הרכב קיבלה מכה. בן-אליעזר יצא מהמכוניות והלך ברגל לישיבת הקבינט. מלשכת בן-אליעזר נמסר בתגובה: "לכלי הרכב בסך הכל התקפל הפלסטיק בקדמתו, והוא צפוי היה לצאת אתמול מהמוסך. לשר שלום".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully