וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS: כי"ל היא מחברות הכימיה המומלצות באירופה

רותם סלע

10.7.2008 / 11:20

בבנק ההשקעות משחררים המלצת "קנייה" למניה עם מחיר יעד גבוה ב-36% ממחירה. UBS חוזה כי מחירי האשלג ימשיכו לרשום שיאים

על רקע ירידות חדות של כ-10% במניית כימיקלים לישראל בחודש האחרון, בוחרים בבנק השקעות הבינלאומי - UBS - לשחרר המלצת "קנייה" חמה למניית כימיקלים לישראל, ונוקבים במחיר מניה של 95 שקל גבוה ב-36% ממחיר המניה היום בבורסה. כמו כן, בוחרים ב-UBS בכימיקלים כאחת משלושת המניות המומלצות בתחום הכימיקלים באירופה.

בבנק ההשקעות מאמינים כי כימיקלים ממוצבת בצורה המאפשרת לה להמשיך וליהנות מרמות המחירים הקיימות בשוק הדשנים, בזכות גישתה לשוקי מפתח בעולם, ורזרבות האשלג המצויות ברשותה. ב-UBS חוזים כי מחירי האשלג ימשיכו לרשום שיאים חדשים על רקע ביקושים גואים בברזיל ובסין, ומניחים כי גם ברבעון השני תציג כימיקלים תוצאות מצוינות בשורת המכירות והרווח.

ב-UBS צופים האטה במגזר הכימיקלים באירופה אל תוך המשך השנה, ומצביעים על כך כי כל האינדיקאטורים הכלכליים הכוללים את "מדדי אמון הצרכנים, הפעילות הכלכלית, מסחר הכימיקלים בין ארה"ב לאירופה והעלויות, הולכים בכיוון הלא נכון". למרות הציפיות להאטה במגזר האירופי בוחרים בבנק ההשקעות להמליץ על שלוש חברות כימיקלים אירופיות, בניהן כימיקלים לישראל הזוכה להמלצה החמה בזכות "הכנסות גואות בעקבות צמיחה וכוח תמחור חזק". כימיקלים לישראל עולה כעת במסחר על רקע ירידות חדות בבורסה התל אביבית.

  • עוד באותו נושא:
  • ubs
  • כח"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully