וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה בפרויקט 15 סנטרל פארק ווסט של אייל עופר הוצעה למכירה תמורת 80 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

10.7.2008 / 14:01

מגזין הנדל"ן הניו יורקי "ריל דיל" דיווח כי הדירה נרכשה במאי תמורת 21.5 מיליון דולר



למרות המשבר המתמשך בשוק הדיור בארה"ב, נראה כי שוק דירות היוקרה במנהטן ממשיך לשגשג. דירה בפרויקט היוקרה של 15 סנטרל פארק ווסט של אייל עופר הוצעה למכירה תמורת 80 מיליון דולר, מחיר הגבוה ב-58.5 מיליון דולר מהסכום אותו שילם המוכר לפני חודשיים בלבד, כשרכש אותה, כך דיווח מגזין הנדל"ן הניו יורקי "ריל דיל".



הדירה, פנטהאוז דופלקס יוקרתי בגודל 490 מ"ר השוכן בקומה ה-40, כוללת 9.5 חדרים, בהם ארבעה חדרי שינה, חמישה חדרי אמבטיה, אח וספרייה. היא נרכשה במאי תמורת 21.5 מיליון דולר. הדירה שנחשבה עד כה ליקרה ביותר בבניין היוקרתי היא דירת הפנטהאוז בקומה ה-39, שנמכרה למנהל קרן הגידור דניאל לואב תמורת 45 מיליון דולר.



דולי לנץ, הסוכנת הבכירה של סוכנות הנדל"ן פרודנשל דאגלס אלימן, אמרה בחודש שעבר כי מספר דירות ב-15 סנטרל פארק ווסט נמכרו במחיר הגבוה מ-80 מיליון דולר, וציינה כי דירה אחת אף הועמדה למכירה תמורת 150 מיליון דולר. עם זאת, מומחים לשוק הנדל"ן האמריקאי הטילו ספק ביכולתם של המוכרים לקבל את המחיר שביקשו.



בשבוע שעבר דיווחו מספר חברות נדל"ן כי המכירות בשוק הנדל"ן במנהטן רשמו ירידה של 38%-14% ברבעון השני של 2008 לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אולם מחירי הבתים בשוק הנדל"ן היוקרתי, לעומת זאת, המשיכו לזנק ועלו ב-25%-36% באותה תקופה. לדברי מומחים בתחום הנדל"ן, הדירות באמצע טווח המחירים במנהטן נפגעו קשה יותר מההאטה מאשר שוק היוקרה, שלא סבל מירידות כלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully