וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאואר מספקת תחזית רווח לרבעון השני: צופה הכנסות של 58 מיליון דולר

ניר צליק

10.7.2008 / 14:24

קולינס סטיוארט הותירו את ההמלצה על "החזק", אך הורידו את מחיר היעד ל-80 סנט מ-87 סנט

טאואר כתבה עוד כי הרווח לפני מס במחצית השנה הראשונה של טאואר וג'אז במשותף יעמוד על 124 מיליון דולר לפני מס, וכי ההכנסות של שתי החברות במחצית הראשונה יעמדו על 443 מיליון דולר.



בנוסף, פירסמה טאואר במצגת כי ערך הנכסים שהיה בידי ג'אז בסוף מארס, עמד על 249 מיליון דולר. בין הנכסים שהחזיקה ג'אז אז נמצא מלאי בשווי 13 מיליון דולר, רכוש, ציוד ומפעל שערכם 121 מיליון דולר וקופת מזומנים של 9 מיליון דולר.



בתגובה, כתב האנליסט רמש מיסרא מקולינס סטיוארט כי הרכישה של ג'אז מתקדמת לפי התוכנית, וכי החברה המשותפת תהיה השלישית בגודלה בענף ה-foundry, עם יכולות ייחודיות. עוד הוסיפו בבית ההשקעות כי החפיפה בין לקוחות טאוור וג'אז הנוכחיים היא מינורית, ולכן מיזוג החברות יספק לשתיהן אפשרויות מכירה חדשות. בבית ההשקעות הותירו את המלצתם למניה על "החזק", אך הורידו את מחיר היעד מ-87 סנט למניה ל-80 סנט למניה. מחיר השוק של המניה עמד אמש בתום המסחר על 80 סנט, כך שקולינס סטיוארט לא אופטימיים במיוחד לגביה.



טאואר סיימה את הרבעון הראשון של 2008 עם הכנסות בגובה 57.6 מיליון דולר, עלייה של 3.6% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. ההפסד הנקי של החברה עמד על 29.6 מיליון דולר או 24 סנט למניה, ירידה של 26.4% בהפסד הנקי. במקביל לפרסום הדו"חות הרבעוניים מסרה אז טאואר על כוונתה לרכוש את יצרנית השבבים ג'אז ב-40 מיליון דולר.



לזירת היועצים


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully