וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס מוכרת ל-SAP חטיבה תמורת 100 מיליון שקל

ניר צליק

10.7.2008 / 15:40

החברה תמכור ל-SAP העולמית את חטיבת המכירות וההפצה של מוצרי SAP בישראל

נס טכנולוגיות הגיעה להסכם למכירת חטיבת המכירות וההפצה של מוצרי SAP בישראל ל-SAP העולמית תמורת 100 מיליון שקל. על פי ההסכם, תרכוש SAP את פעילות ההפצה, התמיכה והתחזוקה של הטכנולוגיה והפתרונות של SAP.

"מכירתה של חטיבת המכירות וההפצה של מוצרי SAP הינה בהתאם לאסטרטגיה שלנו להשביח את הערך לבעלי המניות", אמר שכי גרליץ, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות. "עסקה זו מאפשרת לנס טכנולוגיות לחזק את השותפות שלה עם SAP ולהרחיב את פעילותנו, תוך התמקדות במתן ערך גבוה יותר ללקוחות באמצעות מומחיות טכנית ועסקית. עם 14 שנות ניסיון, לנס יש הבנה עמוקה בהיצע הפתרונות של SAP, על מנת להפוך לאחד השותפים הבולטים ביותר של SAP".

ליאו אפותקר, מנכ"ל משותף של SAP AG העולמית, הוסיף כי "עבודתנו ההדוקה עם נס סייעה ל-SAP להפוך למובילה בשוק הישראלי, תוך שהיא מספקת לנו בסיס מוצק להמשך הצמיחה בכל היצע הפתרונות שברשותנו. באמצעות עיסקה זו, אנו מצפים להתרחב אפילו מהר יותר בשוק זה, לספק ערך גבוה אף יותר ללקוחותינו, כל זאת תוך חיזוק והרחבת השותפות רבת הערך שלנו עם נס טכנולוגיות בישראל ובשווקים נוספים בהם פועלת נס".

הרכישה מאפשרת ל-SAP להקים פעילות ישירה, על מנת להיות קרובה יותר ללקוחותיה ולשותפיה, תוך חיזוק מחויבותה השוטפת של SAP לספק ערך וחדשנות מתמשכת לשוק הישראלי. נס תמשיך לעבוד עם SAP AG כשותפה אסטרטגית במסגרת תוכנית SAP Gold PartnerEdge וכמשלבת מערכות בישראל. נס תמשיך להפעיל את מרכז ההדרכה SAP Academy ותמשיך לתמוך ב-SAP ובלקוחותיה.

"אנו מצפים להמשיך את שיתוף הפעולה המוצלח שלנו עם SAP", אמר שחר אפעל, נשיא נס ישראל. הרכישה כפופה לתנאי סגירה מקובלים, והשלמתה צפויה ברבעון השלישי של 2008. נס אינה צופה כי למכירה תהיה השפעה מהותית על ההכנסות או על הרווח למניה בדילול מלא לשנת 2008, שפורסמו בעבר. בנוסף לכך, החברה צופה להכיר ברווח הקשור למכירה, כאשר תיסגר.

נס טכנולוגיות הינה חברה גלובלית המספקת שירותים ופתרונות בתחום המחשוב וטכנולוגיות המידע. נס טכנולוגיות מתמחה בפיתוח מוצרי תוכנה, כולל מיקור חוץ, אינטגרציה של מערכות, פיתוח יישומים וייעוץ, והפצת מוצרי תוכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully