וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסר אירופה תחלק דיווידינד של 50 מיליון שקל; במידרוג החליטו להוריד את אופק הדיורג בעקבות המהלך

נתן שבע

10.7.2008 / 16:18

אופק הדירוג ירד מ"יציב" ל"שלילי" - חלוקת הדיווידנד אינה מגובה תזרימית מפעילותה העסקית

בחברת דירוג האשראי מידרוג החליטו שזהו טריגר מספיק טוב להורדת אופק הדירוג A3 מ"יציב" ל"שלילי". בחברת הדירוג מציינים כי הורדת הדירוג באה "לאור חלוקת דיווידנד על ידי החברה, אשר אינו מגובה תזרימית מפעילותה העסקית השוטפת של החברה לאור זאת, שחלק מהפרויקט בבעלות החברה נמצאים בשלב תכנון מתקדמים, לפני ביצוע והיתר, בשלבי בנייה מתקדמים, אשר עדיים אינם מניסים תזרים מפעילות שוטפת".



למרות החלוקה והורדת הדירוג מציינת מידרוג כי "לחברה יתרת מזומנים גבוהות בסך של כ-400 מיליון שקל אשר ישמשו אותה בין השאר להמשך פיתוח של הפרויקטים הקיימים וביצוע השקעות בפרויקטים חדשים. מידרוג סבורה כי חלוקת הדיווידנד מהווה עלייה בגורמי הסיכון של התנהלות החברה ועל כן מידרוג מורידה את אופק דירוג הסדרות מיציב לשלילי".



קופת המזומנים הגדולה בבסר אירופה היא זכר למימוש הענק של מכירת הנכסים אותה ביצעה החברה לאפריקה ישראל. אחרי המכירה בשנה שעברה כבר חילקה החברה דיווידנד של 236 מיליון שקל. הונה העצמי של החברה עומד נכון לתום הרבעון הראשון על 327 מיליון שקל ומממן כ-40% מסך המאזן שלה. לחברה אג"ח בהיקף של 314 מיליון שקל והתחייבויות לבנקים בהיקף של 75 מיליון שקל נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully