וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'פריס מוריד את המלצתו לצורן ל-"מכירה" מ-"תשואת חסר" ואת מחיר היעד ל-8.5 דולרים מ-10 דולרים

ניר צליק

10.7.2008 / 18:24

בבית ההשקעות כותבים כי החברה מפסידה שווקים ל-APEX ול-GE/Jasco



בית ההשקעות ג'פריס מוריד את ההמלצה ל, המפתחת מעבדים למגוון מוצרי צריכה אלקטרוניים, מ-"תשואת חסר" ל-"מכירה", וקובע למניה מחיר יעד של 8.5 דולרים, כאשר מחיר היעד הקודם של בית ההשקעות עמד על 10 דולרים. בין הסיבות להורדת ההמלצה לפי בית ההשקעות - החברה איבדה את השוק של שני ממירי טלוויזיה חשובים, מה שגרם ל-"פגיעה בהזדמנות האפסייד במחצית השנייה של השנה".



בבית ההשקעות כותבים כי עיקר הפסד השוק הוא לשתי חברות מתחרות: APEX ו-GE/Jasco, המוכרות ממירים לרשתות הקמעוניות בסט ביי וטארגט. מבית ההשקעות נמסר:"בהתחשב בהפסדים אלו, אנחנו מאמינים שהמשקיעים שחיכו לעלייה של 20 מיליון דולר בהכנסות צורן ימצאו שהכנסות צורן יירדו ב-3 מיליון דולר בין הרבעון השני לשלישי".



אדם בנג'מין, אנליסט ג'פריס, מסר כי ההזמנות לשבבי ה-DVD והמצלמות הדיגיטליות עשויות להיחלש בעקבות החלשות הדרישה למוצרים בשוק והעלייה במלאי אצל הספקים. בתגובה להורדת ההמלצה מאבדת החברה במסחר כעת כ-4%.



צורן סיימה את הרבעון הראשון של 2008 עם הכנסות גבוהות מהצפוי ועם תחזית הכנסות לרבעון השני של השנה, שהיתה גבוהה מציפיות השוק. עם זאת, שחיקה ברווחיות הגולמית והוצאות תפעול גבוהות העיקו על הביצועים והסבו לצורן רבעון נוסך של הפסדים.



הכנסות החברה צמחו ב-7.3% בהשווה לרבעון המקביל, ל-109 מיליון דולר. בשורה התחתונה רשמה צורן הפסד נקי של 4.7 מיליון דולר (9 סנט למניה). זאת, בהשוואה להפסד של 5.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. ללא הפחתות חשבונאיות הקשורות לרכישות שבוצעו בעבר ובניכוי הוצאות על אופציות, רשמה החברה רווח מתואם (Non-GAAP) של 3.5 מיליון דולר (7 סנט למניה).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully