וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו מדורגת כאתר החדשות והמחקר הפיננסיים המוביל בארה"ב - עם למעלה מ-18 מיליון מבקרים במאי

מיכל רמתי

10.7.2008 / 22:18

כך לפי דו"ח של חברת המידרוג קומסקור; אתרי חדשות הפיננסים בארה"ב רשמו צמיחה של 35% במאי



יאהו הובילה את אתרי החדשות והמחקר הפיננסיים בארה"ב במאי, עם גידול של 58% במספר המבקרים באתר הפיננסים שלה לעומת החודש המקביל. יותר מ-18 מיליון גולשים ביקרו באתר בחודש מאי. במקום השני ניצבו אתרי הפיננסים של AOL, ובמקום השלישי MSN מאני. מגזר אתרי הפיננסים כולו בארה"ב צמח ב-35% ליותר מ-64 מיליון מבקרים במאי. כך עולה מנתוני דו"ח חברת המידרוג קומסקור.



"התנאים הכלכליים הנוכחיים - עליית מחירי האנרגיה, חששות האינפלציה, המשבר בשוק הדיור וחוסר הוודאות בשוקי המניות - כולם שולחים את האמריקאים, להתעדכן לגבי הגורמים המשפיעים על משק הבית שלהם", אמר ג'ק פלאנגן, סגן נשיא בקומסקור. "כתוצאה מכך, תחום חדשות ומחקר הפיננסיים צמח באופן משמעותי בשנה האחרונה".



במקום הרביעי בדירוג ניצב אתר הנדל"ן של פורבס. במקום החמישי אתרי דאו ג'ונס, ובמקום השישי CNN מאני. במקום השביעי ניצב אתר BNET - שחקן חדש ברשימה, מבית CNET, שמספר המבקרים בו זינק מ-166 אלף במאי 2007 ל-5.56 מיליון במאי 2008 - הזינוק החד ביותר ברשימה.



אתר נוסף שרשם גידול מרשים במספר המבקרים בו, הוא אתר TheStreet.com, שנהנה מגידול של 202% במספר המבקרים, וניצב במקום השביעי. קומסקור ייחסה את הזינוק בשני אתרים אלה לרכישות ומיזוגים. את העשירייה המובילה סוגרים אתרי רויטרס וריד ביזנס אינפורמיישן.



גוגל, המפעילה שירות פיננסים חדש יחסית - בן שנתיים - כלל לא פרצה לעשירייה הראשונה. היא ניצבת במקום ה-22 עם כמיליון מבקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully