וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד אולמרט, שולה זקן ו"ראשון טורס": הפרשה נחקרה ב-1991 אך הסתיימה ללא כתב אישום בשל חוסר ראיות

אורי בלאו

11.7.2008 / 20:36

במשטרה חשדו אז כי טיסה של עליזה אולמרט ובתה מיכל מומנה מתרומות לליכוד ב-1988, כשאולמרט שימש גזבר





היא הסבירה שכשהשר או משפחתו נוסעים בצורה פרטית היא מעבירה אליהם צ'ק פרטי של אולמרט. זקן זכרה את נסיעתם של עליזה אולמרט ובתה לניו יורק אך אמרה כי "לא ידוע לי על שום תשלום במזומן ובוודאי שלא נעשה על ידי". בסיום חקירתה אמרה זקן כי היא מעריכה שכיסוי התשלום על הכרטיס מכספי הליכוד הוא טעות של משרד הנסיעות.



המשטרה חקרה בזמנו גם את ג'ני וורגן, עוזרתו של מנכ"ל "ראשון טורס", עמנואל באומלשפינר, שהיתה זו שטיפלה במרבית נסיעותיו של אולמרט. "בדרך כלל אני שואלת את שולה על חשבון מי נסיעה זו או אחרת ולמי להגיש את החשבונית", סיפרה אז.



אולמרט, שהיה אז ראש עיריית ירושלים, נחקר בזמנו על הנושא בלשכתו על-ידי מפקד יאח"ה דאז, תת-ניצב זכריה בנאי. כשנשאל האם הליכוד מימן את נסיעת אשתו ובתו השיב: "אני נדהם מהשאלה. מעולם לא טיפלתי בצד הטכני של תשלום נסיעותיי. עושה את זה תמיד העוזרת שלי, שולה זקן...מעולם לא ביקשתי שישולם מכספי הליכוד עבור נסיעה שלי באופן פרטי או של מישהו מבני משפחתי". אולמרט טען כי "יתכן מאוד שסכום ששולם עבור נסיעות אחרות יוחס בטעות לנסיעה של אשתי ובתי". הוא הוסיף כי "פשוט נפלא מבינתי" איך השתרבבה נסיעת משפחתו לתשלום שהועבר מהליכוד.

החקירה הזו, שלא כמו חקירת החשבוניות הפיקטיביות, נסגרה על-ידי היועץ המשפטי דאז, מיכאל בן יאיר, שקבע כי בתיק "אין מספיק ראיות ולכן הוחלט לא להגיש כתב אישום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully