וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליארדר רון פרלמן תובע את משפחתה של רעייתו המנוחה בטענה כי שללו ממנה את ירושתה

סוכנויות הידיעות

12.7.2008 / 16:23

פרלמן, יו"ר רבלון, טוען כי אחיה של רעייתו לשעבר המנוחה קלודיה כהן שכנע את הוריה במרמה להעביר את נכסיהם אליו



המיליארדר רון פרלמן, יו"ר ענקית הקוסמטיקה רבלון, הגיש תביעה נגד אחיה של רעייתו לשעבר המנוחה, קלודיה כהן, בטענה כי הוא גנב במרמה ירושה בסך עשרות מיליוני דולרים שהייתה אמורה אשתו המנוחה לקבל מהוריה.



לטענת התביעה, אביה של קלודיה כהן, רוברט, הבטיח לה באופן מילולי חצי מעזבונו ומעזבונה של רעייתו, שהוערך באותה תקופה ב-100 מיליון דולר. אחיה של כהן, ג'יימס, השתמש לטענת פרלמן במרמה כדי להשפיע על האב החולה ועל האם החולה להעביר לו את הנכסים עוד באותם בחיים.



קלודיה כהן, שהייתה בחייה בעלת טור רכילות ב"ניו יורק פוסט", הייתה השנייה מבין ארבעת נשותיו של פרלמן, בן 65. עם רעיותיו השלישית והרביעית, מגייסת הכספים הדמוקרטית פטרישיה דאף והשחקנית אלן ברקין, ניהל פרלמן מאבקי גירושין מכוערים בשנים האחרונות.



לפי התביעה, שהוגשה על ידי פרלמן כמנהל עזבונה של אשתו המנוחה - "גיימס כהן ניצל את אמונה של אחותו המנוחה וביצע מניפולציות בהוריה במטרה לקחת את נכסיהם לעצמו". בחודש שעבר דחה בית משפט בניו ג'רזי את בקשתם של ג'יימס ורוברט כהן לדחות את התביעה.



קלודיה כהן, שהתגרשה מפרלמן לאחר תשע שנות נישואים ב-1994, מתה מסרטן השחלות ביוני 2007 בגיל 56. לשניים בת משותפת. לטענת פרלמן, נכסיהם של הוריה כוללים נדל"ן בפלורידה ונתח בקבוצת התקשורת הדסון, המוכרת עיתונים ומגזינים בשדות תעופה ובתחנות רכבת ברחבי ארה"ב, שהייתה בעבר בבעלות המשפחה. לפי סוכנות הידיעות בלומברג, לבני משפחת כהן נתח של 20% בחברה, אשר הכנסותיה הסתכמו ב-630 מיליון דולר בשנה שעברה.



לטענת התביעה, רוברט כהן שוחח לעיתים קרובות עם בתו והבטיח לה חצי מרכושו, במיוחד לאחר גירושיה מפרלמן. אמה של כהן, הארייט, הייתה שותפה גם היא לעמדה זו וביקשה להעביר חצי מעזבונה לבתה לאחר מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully