וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאמת הנסיעות של ראש הממשלה: אולמרט לא לקח שקל לכיסו

יהונתן ליס

12.7.2008 / 18:04

רייצ'ל ריסבי רז: "צר לי שבמדינה שלי, מה שאת אומרת בחדר חקירה מופיע יום למחרת בעיתונים"

על פי החשד החדש, נהג אולמרט לקבל מימון לטיסותיו לחו"ל מתוקף תפקידיו ממספר גופים ציבוריים במקביל עבור כל נסיעה, ואת העודפים הפקיד בחשבון בנק מיוחד. חשבון בנק זה, חושדים במשטרה, שימש למימון נסיעותיהם הפרטיות של בני משפחת אולמרט. במשטרה בודקים אם ריסבי עמדה מאחורי תיאום התשלומים המקבילים ממספר מקורות למימון הוצאות הנסיעה שלו. היא נחקרה בפרשה זו מספר פעמים בשבועות האחרונים.



ריסבי מצידה פירסמה אחר הצהריים תגובה לעיתונות על הפרשה ובה היא מותחת ביקורת חריפה על המשטרה. בתגובתה, ריסבי מצטרפת לביקורת שמתח יועץ ראש הממשלה, אמיר דן, על תפקוד המשטרה בפרשה.



"מה שאת אומרת בחקירה מופיע למחרת בעיתונים"



"אני מעריכה ומעריצה את ראש הממשלה, אהוד אולמרט, עימו אני עובדת מעל שבע שנים. כל מי שמכיר אותו יודע שהוא איש נפלא, חם ואכפתי, אנושי ובעל יכולות מדהימות. במשך 35 השנים האחרונות ראש הממשלה מקדיש את זמנו לקידום האינטרסים של המדינה. תרומתו לישראל ולעם היהודי עצומה וכבוד הוא לי להשתתף במלאכתו".



"צר לי שבמדינה שלי, מה שאת אומרת בחדר חקירה מופיע יום למחרת בעיתונים ? ואף אחד לא חושב שזה לא תקין", אמרה ריסבי רז. "צר לי שבמדינה שלי מסמכים מהמחשב האישי שלי מגיעים לעמוד הראשון בעיתון ? ואף אחד לא שואל את השאלה: האם זה מותר? צר לי שבמדינה שלי משדרים שידור חי מהמדרגות של יאח"ה, את מה שנחקר בפנים דקות קודם לכן ?ואף אחד לא מרים קול. צר לי שבמדינה שלי התקשורת מחמיאה למשטרה שהיא הצליחה לא להדליף חודש שלם ? ואף אחד לא מבין לאן הגענו. צר לי שבמדינה שלי אפשר לשחוט בן אדם, בכיכר העיר בלי משפט ובלי זכות חפות - וכולם מתיישבים ליהנות מההצגה".



ריסבי מוסיפה: "שיתפתי פעולה מלאה עם חוקריי. אינני חשודה בשום עבירה ולא עברתי על שום חוק. לצערי הרב, ובשונה מגורמים אחרים שמדליפים ללא הפסק, אני לא יכולה לדבר על פרטי החקירה, להגן על שם ראש הממשלה ועל שמי הטוב או לגלות את האמת וזאת בגלל החשש שיאשימו אותי בשיבוש החקירה. אני מתפללת שהקרקס הזה יגמר בקרוב והצדק ינצח".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully