וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטיש טלקום במגעים להצטרפות לתוכנית שיתוף הפעולה עם תאגידים בינלאומיים של המדען הראשי

אורה קורן

13.7.2008 / 8:33

ראשי החברה יגיעו עם המשלחת העסקית שתתלווה לראש ממשלת בריטניה, גורדון בראון, בביקורו בישראל בשבוע הבא

ראשי החברה צפויים להגיע לישראל עם המשלחת העסקית שתתלווה לראש ממשלת בריטניה, גורדון בראון, בביקורו בישראל בשבוע הבא. אופר אישר את המידע, וציין כי הוא מקווה שעד למועד הביקור יושלמו המגעים וניתן יהיה לחתום על ההסכם.



הסכם התאגידים הבינלאומיים מעודד חברות בינלאומיות לשתף פעולה עם חברות ישראליות המפתחות טכנולוגיות שעשויות לעניין אותן. המדינה מבטיחה סיוע באיתור חברות מתאימות בישראל ומימון של עד מחצית מעלות המחקר והפיתוח המשותף. החברות הבינלאומיות מתחייבות בתמורה להשלים את המימון הנדרש או לספק שווה ערך כספי בצורת ייעוץ בפיתוח, ייצור ושיווק המוצרים בשוק הבינלאומי.



כעשר חברות בינלאומיות כבר חתמו על ההסכם, בהן ג'נרל אלקטריק, קוקה קולה, רנו, מיקרוסופט, יבמ, אוראקל, אלקטל ומרק. המגעים לחתימה עם בריטיש טלקום החלו ב"יום ישראל", שנערך באחרונה במטה החברה. באירוע השתתפו כ-200 ממנהלי החברה הבריטית וכ-20 חברות סטארט-אפ ישראליות שנבחרו על ידי המטה לקידום השקעות במשרד התמ"ת. מדובר בחברות מתחומי התוכן, פרסום, תשתיות ו-VoIP.



בעקבות המפגש אמר מנכ"ל בריטיש טלקום, איאן ליווינגסטון, כי החדשנות של חברות ישראליות הוכיחה עצמה כבעלת ערך לבריטיש טלקום, ובכוונת החברה להמשיך לבחון אותה. בריטיש טלקום היא אחת מחברות התקשורת הגדולות בעולם. מחזור מכירותיה השנתי מסתכם בכ-20 מיליארד ליש"ט, והרווח הנקי השנתי שלה מגיע לכ-2 מיליארד ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully