וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יולי עופר ממשיך להתרחב בהונגריה

דורון שלו

13.7.2008 / 11:01

חברת CEE רוכשת 15 מבני משרדים ולוגיסטיקה מחברת הטלפוניה השנייה בגודלה בהונגריה בתמורה לסך של כ 9.14 מיליון אירו

חברת CEE שבבעלות יולי עופר ונימרוד רינות חתמה עם Invitel Tavkozlesi Zrt חברת טלפוניה קווית, השנייה בגודלה בהונגריה, על הסכם לרכישת חמישה עשר מבני משרדים ולוגיסטיקה ברחבי הונגריה בתמורה לכ 9.14 מיליון אירו.

בכוונת CEE למכור שלושה מהמבנים לצדדים שלישיים ולהשכיר את שניים עשר המבנים הנותרים שהינם בשטח ברוטו כולל של כ 20,987 מ"ר, מתוכם תשכיר החברה כ 12,025 מ"ר למוכרת לתקופות שבין חמש עד שבע שנים, עם אופציה להארכה לחמש שנים נוספות, בתמורה לדמי שכירות שנתיים בסך של כ 782,000 אירו. להערכת החברה, דמי השכירות השנתיים הצפויים לה מהשכרת 12 המבנים האמורים הינם כ- 898,700 אירו והתשואה השנתית הצפויה הינה בשיעור של כ-9.5%, לא כולל הוצאות מימון.

בכוונת CEE לממן כ-82% מהתמורה באמצעות מימון בנקאי וכ 18% מהתמורה באמצעות הון עצמי. היות והחברה פועלת להתקשר בהסכם שותפות עם צדדים שלישיים כך שתחזיק רק בכ-51% מהבעלות במבנים, היא מעריכה כי ההון העצמי לו היא תידרש יעמוד על כ-10% מהיקף העסקה.

חברת CEE פועלת בחמש מדינות (הונגריה, סלובקיה, סרביה ומונטנגרו) ובשלושה תחומי פעילות עיקריים, הקמה ופיתוח של פרוייקטים, נדל"ן להשקעה ומלונאות.

לאחרונה הודיעה החברה על השלמת מספר עסקאות בהן הקמת הפרויקט הגדול ביותר הנבנה כיום בסרביה ומהגדולים בכל איזור מדינות הבלקן אשר יכלול קניון, בית מלון חמישה כוכבים, מגדלי מגורים יוקרתיים ומשרדים, רכישת מלון מרידיאן, מלון עסקים ונופש ברמת חמישה כוכבים מהמפוארים ביותר בבודפשט והקמת מלון הבוטיק "W" היוקרתי בבודפשט. חברת CEE, נמצאת בשליטת יולי ורותי עופר (76%) ונימרוד רינות (24%).

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • עופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully