וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הדחת צולר: ניסים אלון חוזר לתפקיד מנכ"ל קופת חולים לאומית

רוני לינדר-גנץ

13.7.2008 / 13:36

לאחר ההדחה נותרה הקופה ללא יו"ר וללא מנכ"ל. אלון עוזב את תפקידו כיו"ר חברת הע"ל תשורה



בעקבות הדחתו של יו"ר קופת חולים לאומית מיקי צולר בשבוע שעבר, מונה ניסים אלון באופן בהול לתפקיד ממלא מקום מנכ"ל הקופה. אלון מילא תפקיד זה עד סוף חודש מאי האחרון במשך שלוש שנים, ובחודש יוני נכנס לתפקיד יו"ר חברת הע"ל תשורה, חברת בת של ההסתדרות.



הדחתו הפתאומית של צולר והעובדה שמשרד הבריאות החליט להקפיא את עבודת ועדת האיתור למנכ"ל לקופה, השאירו אותה במצב של משבר ניהולי חריף - ללא יו"ר וללא מנכ"ל. בעקבות כך פנה יואב שמחי, יו"ר הסתדרות העובדים הלאומית, לאלון וביקש ממנו לחזור באופן מיידי לתפקיד המנכ"ל. "לא יעלה על הדעת כי ארגון רפואי המשרת 700 אלף מבוטחים ונדרש להחלטות ניהוליות בכל רגע, יישאר ללא מנהל אף לא לרגע אחד", אמר שמחי.



"ניסים, אני מודע לקושי האישי בביצוע בקשתי זו, אך אתה האדם המקצועי, המוערך והמנוסה ביותר בניהול קופ"ח לאומית ואשר יכול בשעה זו להביא לייצובה הניהולי", כתב שמחי לאלון.



יצוין כי אלון, שנחשב במשרד הבריאות למנכ"ל מוצלח, הביע בעבר נכונות להתמודד על תפקיד מנכ"ל הקופה במסגרת ועדת האיתור, אך חילוקי דעות עם צולר הובילו לעזיבתו. מינויו לממלא מקום המנכ"ל נכנס לתוקף כבר היום, וכפי הנראה יישאר בתפקיד זה מספר חודשים, עד שיסתיים הליך השינוי במבנה הארגוני של הקופה שמתכנן משרד הבריאות. במסגרת שינוי זה יצומצם כוחה של הסתדרות העובדים הלאומית בדירקטוריון הקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully