וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתרינה טרטמן מועמדת ליו"ר ועדת הכלכלה

צבי זרחיה

13.7.2008 / 14:31

מועמדת להחליף את ח"כ גלעד ארדן שיסיים בעוד חודש את תפקידו. החלטה בסוגייה תתקבל ברגע האחרון על ידי יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן

הח"כים אסתרינה טרטמן, רוברט אילטוב, וישראל חסון הם המועמדים לכהן כיו"ר ועדת הכלכלה במקומו של ח"כ גלעד ארדן (ליכוד) שיסיים בעוד חודש את תפקידו.

ביום רביעי הקרוב תתבקש ועדת הכנסת לאשר את מינויו של יו"ר חדש לוועדת הכלכלה מטעמה של סיעת ישראל ביתנו. בסיעה אמרו כי ההחלטה בסוגייה תתקבל ברגע האחרון על ידי יו"ר המפלגה, ח"כ אביגדור ליברמן.

טרטמן כיהנה בעבר כיו"ר הוועדה לבקורת המדינה וכיו"ר סיעת ישראל ביתנו. היא ויתרה באחרונה על מינויה כיו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה שניתן לנציגת סיעתה ח"כ ליה שמטוב. מועמד נוסף הוא יו"ר הסיעה הנוכחי ח"כ אילטוב וח"כ חסון שהוא חבר בוועדת הכלכלה.

באחרונה הוזכר גם ח"כ סטס מיסז'ניקוב (ישראל ביתנו) כמועמד למשרת יו"ר ועדת הכלכלה. מיסז'ניקוב מכהן כיום כיו"ר ועדת הכספים ולפי שעה הקואליציה לא מחליפה אותו לנוכח התנגדותה של ש"ס למינויו של ח"כ אבישי ברוורמן (עבודה) כיו"ר ועדת הכספים.

גם בראשות הוועדה לבקורת המדינה צפויים חילופי גברי. ועדת הכנסת תתבקש ביום רביעי לאשר את מינויו לתפקיד של ח"כ מיכאל איתן (ליכוד) במקומו של ח"כ זבולון אורלב (מפד"ל).

  • עוד באותו נושא:
  • טרטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully