וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזל מלאי הבלקברי בארץ

אמיתי זיו

13.7.2008 / 16:57

גורמים בשוק מעריכים שמדובר במעל 1000 מכשירים שנמכרו בארץ מאז ההשקה. בסלולריות מצפים בימים הקרובים למשלוח שני של מכשירים

הבלקברי מסתמן כלהיט ישראלי ויש לו ביקושים רבים. ההזמנה הראשונה שהגיעה לארץ מכורה כולה, כאשר מעט ממלאי המכשירים שעוד נשאר אצל סלקום ופרטנר כבר מוזמן ללקוחות. מנגד, בסלולריות מצפים בימים הקרובים למשלוח שני של מכשירים ולכן ממשיך שיווק המכשירים, ולא צפויה בעיית אספקה ללקוחות.

"מספר המכשירים שנמכר מאז ההשקה הוא מרשים, בהתחשב בכך שמדובר במותג לא מוכר בשוק הישראלי"גורמים בשוק מעריכים שמדובר במעל 1000 מכשירי בלקברי שנמכרו בארץ מאז ההשקה של המכשיר לפני כחודש. בהשקה הקדימה פרטנר את סלקום בשבוע וחצי. מספר המכשירים שנמכר מאז ההשקה הוא מרשים, בהתחשב בכך שמדובר במותג לא מוכר בשוק הישראלי. הנתון עוד יותר מרשים בהתחשב שהבלקברי הוא תענוג יקר בהרבה כאשר המכשיר והשירות יחדיו עולים כ- 280 שקל לחודש. לשם השוואה חברת HTC, שגם היא עוסקת במכשירים חכמים, זולים יותר, מכרה בשנה כ- 20 אלף מכשירים (כ- 1600 מכשירים בחודש).

במקביל, בפרטנר עומלים בימים אלה על בניה של שירות בלקברי ללקוחות פרטים. מדובר יהיה בשירות שמבצע דחיפת דואר גם מתיבות דואר פרטיות ולא רק מהשרת הארגוני, ובמחיר נוח לצרכן פרטי. עד כה פרטנר בנתה רק שירות ללקוחות עסקיים בעוד לסלקום מציעה חבילה גם ללקוח הבודד.

  • עוד באותו נושא:
  • בלקברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully