וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרומן המשולש נמשך: זבלודוביץ' דחה את הצעות הפשרה של תשובה ודנקנר בעניין פרויקט הפלאזה בלאס וגאס

אורה קורן

14.7.2008 / 10:26

יחד עם זאת ממתין להצעה שלא יוכל לסרב לה בכדי להסיר את האיום המשפטי המרחף מעל השם "פלאזה" של הפרויקט השאפתני



פויו זבלודוביץ' דחה את כל הצעות הפשרה שהגיש לו עד עתה יצחק תשובה שמתכנן להקים עם נוחי דנקנר את פרויקט הפלאזה בלאס וגאס. ככל הידוע, זבלודוביץ' עדיין מחכה להצעה שלא יוכל לסרב לה, כדי להסיר את האיום המשפטי המרחף מעל השם "פלאזה" של הפרוייקט השאפתני.



הסכסוך בין הצדדים החל לפני למעלה מחצי שנה, כאשר זבלודוביץ' - שמחזיק במלון הנושא את השם "פלאזה" בדאון טאון בלאס וגאס - קרא שתשובה ודנקנר מתכננים לקרוא לפרויקט היוקרתי שהם מתכננים בלאס וגאס - בהיקף של כ-7 מיליארד דולר - בשם וגאס. לדבריו, שני בתי מלון בשם פלאזה עלולים ליצור בלבול בקרב לקוחותיו הקבועים ולפגוע בעסקיו. זבלודוביץ', הגיש פנה לבית משפט במטרה למנוע מהשניים להשתמש בשם פלאזה לפרויקט. תשובה השיב, כי כשרכש את פלאזה ניו יורק, רכש גם את הזכות להשתמש בשם פלאזה לרשת בתי מלון יוקרתיים שבכוונתו להקים.



זבלודוביץ' הבהיר בעבר, כי הוא מוכן להצעת פשרה, ואף קיבל כמה טיוטות, בהן אחת מרחיקת לכת. אותה הצעה כללה הקמת פרוייקט גדול בהיקף של כמה מאות מיליוני דולרים על ידי תשובה ודנקנר, שזבלודוביץ' ינהל ואף ייהנה ממחצית מהכנסותיו מבלי שישקיע בו כספים.



ככל הידוע, זבלודוביץ' לא השיב בחיוב גם להצעה זו, ומתוך אמונה בצדקתו מוכן להמשיך בדיון המשפטי, אם לא יקבל הצעה טובה יותר. ההצעה היחידה שזבלודוביץ' נעתר לה היתה לדחות בכמה שבועות את הדיון המשפטי, שאמור היה להיערך בקרוב, במטרה לאפשר לתשובה והגיש הצעה שתסיים את הסכסוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully