וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויליפוד מפסיקה פעילות המזון הכשר בארה"ב

ניר צליק

14.7.2008 / 16:13

עוד הודיעה החברה שבשליטת ארקדי גאידמק, כי הגישה תביעה בסך 10 מיליון דולר כנגד אריה שטיינר, שמכר לה את חברת לאיש

ג. ויליפוד אינטרנשיונל, החברה הבת של ויליפוד הנסחרת בנאסד"ק, הודיעה על הפסקת פעילות הפצת המזון הכשר בארצות הברית. עוד הודיעה החברה כי הגישה תביעה בסך 10 מיליון דולר כנגד אריה שטיינר, שמכר לה את חברת לאיש.

ויליפוד תובעת את שטיינר בעקבות נזקים אשר נגרמו לה, לטענתה, בעקבות מצגים לא נכונים אשר ניתנו על ידי שטיינר בקשר למכירת הנכסים של חברת לאיש לויליפוד, וכן בגין נזקים נוספים אשר לטענתה של חברת ויליפוד אינטרנשיונל נגרמו לה על ידי המוכר אחרי מכירת לאיש לויליפוד.

בנוסף, מתכוונת ויליפוד לתבוע מספר ספקים ישראליים אשר סיפקו לה מוצרים שלא תאמו את ההסכמים בין ויליפוד לספקים.

לפני כשנה תבע שטיינר מצבי ויליגר בבית משפט השלום בתל אביב 862 אלף שקל בטענה שויליגר הטעה אותו ברכישת ניירות ערך של ויליפוד. בין חברת ויליפוד לבין חברת לאיש מוצרי מזון ישראלים, שעד לאחרונה שטיינר היה בעליה, התקיימו במשך מספר שנים יחסי ספק-לקוח, כאשר חברת לאיש נהגה לרכוש מחברת ויליפוד מוצרי מזון שונים לשם שיווקם בארצות הברית במסגרת עסקיה.

ויליפוד רכשה את חברת לאיש תמורת 3.7 מיליון דולר בינואר 2007, כאשר מטרת הרכישה היתה להשיג דריסת רגל בשוק הפצת המוצרים הכשרים בארצות הברית. בנוסף, רכשה אז ויליפוד את חברת ברון אינטרנשיונל תמורת 2 מיליון דולר. לאיש גם היתה המפיצה של תנובה בארצות הברית במשך מספר שנים באיזור ניו יורק, ניו ג'רזי וקונטיקט.

ויליפוד אינטרנשיונל פירסמה בנוסף גם תחזית רווח לרבעון השני של 2008, בה כתבה כי הכנסותיה ברבעון יגדלו ב-41% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. במחצית השנה הראשונה של 2008 החברה צופה כי הכנסותיה יהיו גבוהות ב-45% מההכנסות במחצית השנה הראשונה של 2007.

  • עוד באותו נושא:
  • ויליפוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully