וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת במדור נסיעות באוניברסיטת תל אביב נאשמת בגניבת 365 אלף דולר

הילה רז

14.7.2008 / 16:28

הדבר התגלה לאחר שבסניף בנק הפועלים בו פעלה התעורר חשד בנוגע לזיופים, להתחזות ולגניבה

קצבת המט"ח משמשת את חברי הסגל האקדמי לכיסוי הוצאות נסיעה לכנסים ולמפגשים אקדמים בחו"ל, כאשר מדור נסיעות אקדמיות הוא האחראי על חישוב גובה הקצבה ושליחת מכתב לחבר הסגל ולסניף הבנק הרלוונטי.



במקביל למכתבי ההקצאה, הפרקליטות טוענת כי בכר זייפה חתימות של חברי סגל על ניירות מכתבים רשמיים של האוניברסיטה לפיהם לכאורה ייפו חברי הסגל את כוחה של חברתה לעבודה, אורנית שחר, למשוך מהבנק במזומן את הקצבה בעבורם.

לפי כתב האישום בכר גנבה מתיקה של שחר את תעודת הזהות שלה והתחזתה לשחר לשם משיכת הכסף. בנוסף נהגה בכר לעטות על עצמה כובעים, משקפיים ובגדים המשווים לה מראה חרדי. לגרסת הפרקליטות, בעקבות ההתחזות והנפקת המסמכים המזויפים, מסרו פקידי הבנק לבכר מאות אלפי דולרים במזומן, מתוך מחשבה שהמסמכים שהציגה בפניהם אמיתיים והכסף שהוקצה לחברי הסגל יועבר להם.



על מנת למנוע ממנגנוני הבקרה של האוניברסיטה לגלות את גניבתה, הפרקליטות טוענת כי בכר שינתה עשרות פעמים את הרישום במסמכי האוניברסיטה של יתרת הפתיחה של הקרן ששימשה כמקור למימון הקצבאות באופן כוזב.



בכסף הגנוב סבורה הפרקליטות כי בכר שיפצה את ביתה וחצר הבית, רכשה ריהוט ופרטי לבוש יוקרתיים, כלבים יקרי ערך, מימנה למעלה מעשר חופשות בארץ ובחו"ל לה ולבני משפחתה, ניתוח פלסטי, ומימון הוצאות מטפלת ועורך דין לענייניה הפרטיים.



לאחר שהתעורר בסניף בנק הפועלים בו פעלה חשד בנוגע לזיופים, להתחזות ולגניבה, פנה הבנק לבכר ולאורנית. לפי כתב האישום, בסמוך לכך שרפה בכר את תעודת הזהות שגנבה ומחקה מהמחשב באוניברסיטה מכתב הקצבת מט"ח שהיה בכוונתה לפדות בבנק במטרה למנוע את השימוש בהם כראייה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully