וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוג GIGAOM מינה כתבת מקומית לסיקור תעשיית הסטארט אפים הישראלית

גיא גרימלנד

15.7.2008 / 9:23

תעשיית הסטארט אפים הישראלית צוברת בשנה האחרונה עניין רב מצד בלוגים טכנולוגיים פופולריים

מליק ביקר באחרונה בישראל והשתתף כשופט בתחרות הסטארט אפים שקיים הבלוג הטכנולוגי הישראלי thecoils. בפוסט שפירסם השבוע מציין מליק כי מי שתמלא את התפקיד היא חן מנדלסון, שעובדת כמנהלת שיווק בחברת הסטארט אפ הישראלית Flixwagon ומפעילה את הבלוג Xellular.



מנדלסון תפרסם פוסטים בגיגהאום על תחום הסטארט אפים הישראלי ועל תעשיית הסלולר. היא מצטרפת לטק קראנץ’, שאליו כותבים מספר ישראלים - אוריאל אוחיון, אורלי יקואל ורועי קרתי, ולוונצ’ר ביט, שמסקר לא אחת את תעשיית ההון סיכון והטכנולוגיה הישראלית באמצעות כותבים שונים.



היתרון שבפנייה לבלוגים טכנולוגיים אלה במקום לעיתונות המסורתית במטרה להיחשף הוא ניכר. הם פופולריים, לעתים יותר מכל עיתון. מסקרים את הפוסטים שלהם בבלוגים אחרים והם מתפרסמים באנגלית, כך שקוראים אותם משתמשים חובבי טכנולוגיה מכל העולם. מצד שני, לא מדובר בכתבים מקצועיים אלא באנשים שמדובר בתחביב שלהם. לרובם הכתיבה היא עיסוק נוסף מעבר לעבודתם העיקרית בתעשיית הסטארט אפים וההון סיכון, מה שעשוי להעמיד אותם לעתים במצב של ניגוד עניינים, גם למראית עין.



למרות שרבים מהבלוגרים רואים את עצמם כעיתונאים לכל דבר, עדיין מדובר בבלוגים של אנשים פרטיים שלא מחויבים לכללי האתיקה, כפי שנוהגים עיתונאים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully