וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות שדות התעופה אישרה לרשת באג להגדיל את שטח החנות בנתב"ג ב-150 מטרים

עדי דברת

15.7.2008 / 10:48

גודלה הנוכחי של החנות - שצפויה לעבור לרשות באג ב-1 בספטבמר - הינו כ-490 מטר

רשת באג זכתה לפני כחודש במכרז החדש לחנויות למוצרי אלקטרוניקה, חשמל, מחשבים ומוצרי צילום בדיוטי-פרי שבנתב"ג לאחר שהייתה החברה היחידה שניגשה למכרז.



כפי שפורסם ב-Themarker, רש"ת פירסמה באמצע אפריל מכרז חדש בתחום עקב הפסקת ההתקשרות עם רשת סקאל, שתסגור את חנות בשדה התעופה ב-31 באוגוסט 2008. זאת, כתוצאה מחוסר כדאיות כלכלית, ולפני תום המועד המקורי של הזיכיון. בהתאם לתנאי המכרז החדש, ההתקשרות עם הזכיין החדש תחל ב-1 בספטמבר 2008 ותימשך 41 חודשים - עד סוף ינואר 2012. זאת, אלא אם ייקבע אחרת על ידי רש"ת. על פי תנאי החוזה החדש, רש"ת תהיה רשאית להאריך את תקופת הזיכיון עד לפרק זמן של שנתיים, אך אורכן הכולל של כל תקופות ההארכה לא יעלה על ארבע שנים.



באג הייתה היחידה שהגישה הצעה, אך לא היתה היחידה שרכשה את המסמכים להתמודדות במכרז. עם רוכשי המסמכים נמנו שקם אלקטריק, ניופאן ובסט ביי. בענף החשמל אמרו אז שאף אחד מהשחקנים הראשיים לא ניגש למכרז בגלל הירידה בכדאיות של הפעלת החנות.



מרשות שדות התעופה נמסר בתגובה: "בהתאם להסכם עם באג נתונה לה האופציה לבקש שטחים נוספים. אישרנו לרשת הוספת 150 מטרים נוספים לחנות. זאת, לאחר בדיקה שנערכה והראתה כי יש ביקוש למוצרים וכי מדובר במהלך מסחרי נכון".



מרשת באג סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully