וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אורד תבצע עבודות תשתית בקניון ברומניה בעלות של 21 מיליון שקל

יעל פולק

15.7.2008 / 11:05

העבודה תחל בימים הקרובים וצפויה להסתיים במחצית השניה של 2009



חברת , בשליטת משפחת אדורם וקרן שמרוק, ממשיכה להרחיב את פעילותה הבינלאומית. החברה מדווחת היום כי חתמה, באמצעות החברה הבת ברומניה, המבצעת עבודות כקבלן מערכות במדינה, על חוזה לביצוע כל עבודות החשמל והמתח הנמוך בקניון בצפון המדינה בתמורה לסך של למעלה מ-21 מיליון שקל (למעלה מ-4 מיליון אירו).



במסגרת החוזה תבצע החברה בקניון, המשתרע על כ-45 אלף מ"ר, עבודות הכוללות מערכות טלוויזיה במעגל סגור, מערכות בקרת כניסה, פריצה, גילוי אש ועשן, מערכת כריזה ומערכות טלפוניה. עבודות הביצוע מתחילות בימים אלו וצפויות להסתיים במחצית השניה של 2009 והתשלום יבוצע על-פי ההתקדמות וביצוע העבודות בפועל.



כמו כן מדווחת החברה כי סיימה בהצלחה, באמצעות החברה הבת ברומניה, את השלב הראשון של פרויקט בתחום המערכות במרכז מסחרי בבוקרשט, המשתרע על שטח כולל של כ-30 אלף מ"ר. התקציב הראשוני של הפרוייקט הסתכם בכ-8 מיליון שקל (כ-1.5 מליון אירו)



אריאל אדורם, מנכ"ל אורד, אמר היום: "החוזה הנוכחי מחזק את נוכחותה של אורד מערכות ברומניה ומצטרף לפרויקטים נוספים שאנו מבצעים במדינה. החברה תמשיך ליישם את מדיניותה להמשך התרחבות בשווקים בינלאומיים ותבחן פעילות גם במדינות נוספות."


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully