וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק לאולפני הסרטים של האחים ויינסטין: סרטיהם ישודרו בערוץ הטלוויזיה שואוטיים

סוכנויות הידיעות

15.7.2008 / 12:46

לפי הערכות, העסקה עשויה להניב לאחים ויינסטין 500-700 מיליון דולר

לפי ההסכם, במהלך אותן שבע שנים תספק חברת ויינסטין 95 סרטים. עבור שואוטיים מדובר בעסקה מבורכת - בייחוד באם סרטי ויינסטין אכן ייהנו מהצלחה - לאחר שלפני 3 חודשים הפסיקו אולפני פרמאונט, שסיפקו את מירב הסרטים בשואוטיים, לשדר את סרטיהם בערוץ, והקימו ערוץ משותף עם אולפני ליונסגייט ומטרו-גולדווין-מאייר.



שואוטיים נותר ללא חוזה לאספקת סרטים החל מ-2009, לאחר שפרמאונט, MGM וליונסגייט הפסיקו את המגעים עם הערוץ, שלטענתם הציע מחירים נמוכים מדי עבור הסרטים. לדברי האנליסטית דיאנה מאיירס ל"ג'ורנל", שואוטיים שילמה כ-320 מיליון דולר ל-3 האולפנים ב-2007.



לדברי מנכ"ל שואוטיים, מתיו בלנק, ערכם של סרטים בטלוויזיה ירד בשל פופולאריות מגזר הדי.וי.די וההורדות באינטרנט באמצעות שירותים דוגמת iTunes. לפי העיתון, שואוטיים מעוניין להשקיע יותר בסדרות מקוריות מאשר ברכישת סרטים.



האחים בוב והרווי ויינסטין פרשו מאולפני מיראמקס של דיסני לפני כ-3 שנים, אך מאז עזיבתם לא נחלו הצלחה גדולה בתחום שוברי הקופות. חברת ויינסטין מקווה כי סרטים הנמצאים בקנה כיום ישפרו מצב זה. בשנה הבאה הם צפויים להשיק מחזמר בכיכובם של דניאל דיי לואיס, ניקול קידמן ופנלופי קרוז, וכן סרט בבימויו של קוונטין טרנטינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully