וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת הציגה את לוח השידורים לחציון השני של 2008; תשקיע 100 מיליון שקל בתוכן

אופיר בר-זהר

15.7.2008 / 13:22

התוכנית "ארץ נהדרת" תופק לסרט; הזכיינית תציג תוכניות חדשות לקבוצת מיקוד של מפרסמים ופרסומאים

קשת הודיעה כי תוכנית הדגל "ארץ נהדרת" תופק לסרט, והמיזם נמצא כרגע בשלב כתיבת התסריט. בנוסף, הודיעה הזכיינית על מיזם חדש - קשת PREVIEW - שבמסגרתו יוזמנו נציגי הפרסומאים והמפרסמים לקבוצות מיקוד ויצפו בתוכניות חדשות בטרם עלייתן לאוויר, כחלק מהליך המחקר בזכיינית.



בין התוכניות החדשות שעולות לאוויר בולטת תוכנית האח הגדול - פורמט של חברת אנדמול ההולנדית, ששודר בכ-70 מדינות בעולם וכולל קבוצה של 14 אנשים אשר מבודדים בווילה ומצולמים 24 שעות ביממה. מדי שבוע מודח אחד המתמודדים. הזוכה מקבל מיליון שקל. את התוכנית ינחו ארז טל ואסי עזר. סמנכ"ל התוכניות, רן תלם, הציג את התוכנית ואמר כי לוקח לה כשלושה שבועות לכבוש מקום בלב הצופים ולהגיע לנתוני רייטינג גבוהים.



תוכנית נוספת שתעלה לאוויר היא "שתולים" - תוכנית תחקירים של אורלי וילנאי, אשר שולחת מעין "סוכן כפול" חמוש במצלמה נסתרת לחשוף עוולות. בסרטון שהוקרן מאחת התוכניות נראה בחור ישראלי מתייצב לשירות מילואים בלי שהתבקש, מקבל נשק, מתניע טנק ומתהלך ליד מטוסים. כמו כן נראית וילנאי נכנסת לבסיס צאלים דרך פרצה בגדר ומצלמת את הבסיס. תוכנית חדשה נוספת היא "בעירום מלא" עם אביעד קיסוס, בה תעבור אשה שלא מרוצה מגופה הליך של העצמה, שבסופו תצטלם בעירום לשלט חוצות.



שתי דרמות חדשות עולות לאוויר. הראשונה היא "פולישוק" בכיכובם של אמנון דנקנר, חנה אזולאי-הספרי וששון גבאי. התוכנית עוסקת בפוליטיקאי אפור המתמנה לשר לקידום עניינים חברתייים. תוכנית נוספת היא "עצור, משטרה" - העוסקת בתחנת משטרה לא תפקודית. בתוכנית יופיעו אלי פיניש, יובל סמו ונתי קלוגר. בנוסף, תעלה לאוויר הדוקו ריאליטי RENOVATE MY FAMILY, בה ישופץ ביתה של משפחה בכל פרק, ובנוסף היא תקבל עזרה באספקטים נוספים של חייה.



תוכניות שממשיכות לעונה נוספת בקשת הן "אמא מחליפה", "עובדה", "מסודרים", "מונית הכסף", "מעורב ירושלמי" ואף עונה מיוחדת של "המטבח" בכיכוב סלבריטאים כמו מרגלית צנעני, מיכל אמדורסקי ורון קופמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully