וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FIS הישראלית תספק תוכנה לחברת ביטוח בארה"ב בהיקף של 2 מיליון דולר - בשיתוף עם יבמ

פז וייסמן

15.7.2008 / 16:12

במסגרת שיתוף הפעולה תספק FIS פתרונות מחשוב למערכות ביטוח חיים - על גבי מערכות וכלי תשתית של יבמ



במסגרת שיתוף פעולה בין חברת יבמ לבין FIS, יצרנית פתרונות התוכנה הישראלית לתחום ביטוח החיים - נחתם חוזה בהיקף של 2 מיליון דולר עם קבוצת ביטוח החיים האמריקאית CFG - Colombian Financial Group. החברות יבמ ו-FIS משתפות לראשונה פעולה בעסקה מסוג זה, במסגרתו תספק FIS פתרונות מחשוב למערכות ביטוח חיים על גבי מערכות וכלי תשתית של יבמ.



שי אלון, מנכ"ל החברה אומר לTheMarker: " לפני שנה התחלנו את הפעילות שלנו בשוק האמריקאי, וכעת המאמצים נשאו פרי, אנחנו צופים בחברה שהמומנטום חיובי בארה"ב ימשיך. מלבד החוזה בארה"ב חתמנו בתחילת השנה על עסקה גדולה בהודו, שהיקפה אף גבוהה מהיקף העסקה הנוכחית."

שיתוף הפעולה בין יבמ לבין FIS מובל על ידי היחידה לטכנולוגיה גלובלית ביבמ בישראל - GTU (Global Technology Unit), האחראית על שיתופי פעולה עם חברות היי-טק ישראליות. בין השאר, התאפשר שיתוף הפעולה בזכות סיוע שהתקבל מתוכנית "תנופה", של המדען הראשי במשרד התעשייה והמסחר.

FIS היא חברת תוכנה גלובלית, המתמקדת בפיתוח פתרונות תוכנה לביטוח חיים, לפנסיה ולהשקעות, המבוססים על המוצר ALIS. החברה פועלת ב-11 מדינות - ביניהן ארה"ב, בריטניה, צרפת, אוסטרליה, שווייץ והודו - ומעסיקה כ-360 עובדים.



עם לקוחותיה של FIS בישראל נמנות חברות הביטוח הפניקס, מנורה ואליהו. לפי חברת המחקר IVC-ONLINE, החברה נוסדה בשנת 84' בידי אייל הקנר וזאב אלון. עם בעלי המניות של החברה נמנים פורמולה ויז'ן, קבוצת KCPS, קרנות ההון סיכון ג'נסיס וגיזה-קפיטל. עד כה גייסה החברה כ-31 מיליון דולר בשני סבבי גיוס. אלון מוסיף כי הכנסותיה של החברה צפויים להיות השנה למעלה מ-50 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully