וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית וראז צונחת בכ-24% על רקע תחזית הכנסות נמוכה מהצפוי של החברה לרבעון השני

שמואל שוסטר

15.7.2008 / 18:02

החברה צופה הכנסות של 15-17 מיליון דולר בלבד לעומת הערכות אנליסטים שציפו להכנסות של כ-31 מ' ד'



מניית , יצרנית המתגים לרשתות תקשורת נופלת ב-24% במסגרת המסחר בוול סטריט, לאחר שהחברה הודיעה על תחזית ההכנסות לרבעון השני של 2008. בניגוד להערכות האנליסטים, שצפו הכנסות של כ-30.8 מיליון דולר מסרה היום החברה כי הכנסותיה לרבעון השני צפויות להסתכם ב-15-17 מיליון דולר בלבד.



לדברי דאג סבלה, נשיא ומנכ"ל וראז, "הרבעון הושפע מסביבת העסקים המאתגרת שגרמה לדחייתם של מספר עסקות למחצית השנייה של השנה". אזהרת הרווח מגיעה לאחר שהחברה קיבלה התראה לפני מחיקה מהמסחר, לאחר שלא הגישה את דו"חותיה לרבעון הראשון לבורסת נאסד"ק. תחילת הפרשה הייתה ב-16 למאי כאשר הגישה החברה לבורסת נאסד"ק הודעה לפיה היא לא תעמוד בדרישות הבורסה בנוגע למועד הגשת הדו"ח, וכי אינה יודעת מתי יוגש הדו"ח. עם זאת, הודיעה החברה באותו מועד כי היא פועלת להגשת הדו"ח בהקדם האפשרי.



על פי תקנון נאסד"ק, רשאית חברה שקיבלה התראה לפני מחיקה לבקש שימוע בפני ועדה מיוחד של הבורסה. לדברי החברה היא מתכוונת לבקש שימוע כאמור, תוך שהיא מודעת כי אין בכך בכדי למנוע לחלוטין את האפשרות למחיקת החברה מהמסחר. עד לקבלת החלטת הוועדה, תמשיך מניית וראז להיסחר בנאסד"ק.



וראז האמריקאית-ישראלית הוקמה ב-2001 באמצעות חיבור חטיבת מוצרי כפל הדיבור של אי.סי.איי (מוצרי ה-DCME) עם חברת הסטארט אפ האמריקאית נקסוורס, שפיתחה טכנולוגיות להעברת קול על גבי האינטרנט (VoIP) - אחד התחומים הצומחים ביותר כיום בענף הטלקום. כיום מתמחה החברה בפיתוח ושיווק מתגים ושערי מדיה לרשתות טלפוניה באינטרנט וממשיכה במקביל את מכירת המוצרים הוותיקים.



וראז השלימה את ההנפקה הראשונית לציבור באפריל 2007 לפי מחיר של 8 דולרים למניה. במסגרת ההנפקה, גייסה וראז 54 מיליון דולר ממכירת 6.75 מיליון מניות לציבור. במקביל, מכרה בעלת המניות הגדולה, אי.סי.איי, 2.25 מיליון מניות ב-18 מיליון דולר ושיעור אחזקתה ירד ל-27%. מאז סבלה מניית וארז מחולשה והיום היא מאבדת 25% ל-1.19 דולר, המשקף לחברה שווי של 49 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully