וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכיסים של מטאלינק מתרוקנים: שולחת את עובדיה לחופשה כפויה במקביל לניסיונה לגייס כספים

שמואל שוסטר

15.7.2008 / 20:59

העובדים הוצאו לחופשה כפויה של 4 ימים רק כשבוע לאחר שהודיעה על כוונתה לגייס חמצן בהיקף של 25 מ' ד'



כשבוע לאחר שהודיעה על כוונתה לגייס סכום של עד 25 מיליון דולר בהנפקת מדף, שולחת את עובדיה לחופשה כפויה בת 4 ימים. ממידע שהגיע למערכת TheMarker עולה כי החברה כינסה את עובדיה היום (שלישי) והודיעה להם כי יציאתם לחופשה כפויה היא חלק ממהלך חיסכון שמקיימת החברה.



הודעת החברה מגיעה כחודשיים לאחר שדווחה על הפסד רבעוני של כ-10 מיליון דולר, ושלושה חודשים לאחר החלטתה לפטר עשרות מעובדיה במטרה לצמצם את הפסדיה הכבדים. ההפסד הנקי של החברה ברבעון הראשון של 2008 עמד על כ-9.8 מיליון דולר, או 42 סנט למניה, לעומת הפסד של 4.9 מיליון דולר, או 25 סנט למניה, ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד כולל הקצאת אופציות לעובדים בגובה של 500 אלף דולר.



מדיווח שהגישה החברה בשבוע שעבר לרשות לניירות הערך האמריקנית עולה כי החברה פועלת לגיוס סכום של כ-25 מיליון דולר באמצעות מספר מכשירים פיננסים, ובין היתר, באמצעות הנפקת מניות, אגרות חוב וסל מוצרים נוסף. לפני כשבוע פרמסה מטאלינק את הדו"ח השנתי המורחב ובו התייחסה לדחיפות שבגיוס הון. לדברי החברה, היא כבר פתחה "במאמצים לגיוס הון נוסף", תוך שהיא מדגישה כי לא בטוח שתוכל לגייס את ההון בזמן המתאים.



בעקבות ההפסד רשמה החברה נפילה חדה במזומנים שברשותה ונכון ל-31 במארס 2008, החזיקה מטאלינק במזומן ושווי מזומן בהיקף של 19.1 מיליון דולר, לעומת 26.7 מיליון דולר נכון ל-11 לדצמבר 2007.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully