וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיים הסכסוך בין גאידמק לחברת הריהוט ארמני

TheMarker

15.7.2008 / 8:12

הצדדים פירסמו הודעה רשמית: "כל המחלוקות הוסדרו בדרכי נעם". תדחה התביעה בסך 1.9 מיליון שקל שהגישה ארמני נגד האוליגרך

הסתיים הסכסוך בין איש העסקים ארקדי גאידמק לחברת הריהוט היוקרתי ארמני קאזה. שני הצדדים פירסמו הערב הודעה שבה נמסר: "המחלוקת בין ארמני קאזה לבין מר ארקדי גאידמק פרצה עקב אי הבנה. ארמני קאזה מתנצלת אם נגרמה למר ארקדי גאדימק עוגמת נפש. כל המחלוקות בין הצדדים הוסדרו בדרכי נעם ולאף צד אין כל טענה נגד משנהו".

על פי הסיכום בין הצדדים, הודעה בעניין תימסר לבית המשפט שיתבקש לדחות את התביעה ולהורות על השבת האגרה והפיקדון הכספי שהופקד על ידי ארמני ללא צו להוצאות.

התביעה בסך 1.9 מיליון שקל הוגשה בתחילת החודש לבית משפט השלום בתל אביב. לפי התביעה, במאי 2007 נפגש גאידמק עם נציג א. קאזה ליד דירתו בשכונת ממילא בירושלים, וביקש הצעה לעיצוב וריהוט הדירה שאותה עמד לשפץ. א. קאזה טוענת כי קיבלה מגאידמק את תוכניות הדירה, עיבדה אותן והכינה מצגת לריהוט מתוצרתה.

כמה שבועות לאחר מכן, נפגש מנכ"ל החברה עם גאידמק בבית קפה ברמת אביב, והציג בפניו את התוכניות. גאידמק התרשם לטובה מהתוכניות, כך נטען בתביעה, ואישר את ביצוען. לאחר מכן, נטען, נשלחה לגאידמק הצעת מחיר עבור כל הרהיטים בסך 530 אלף יורו - ונציגתו של גאידמק אישרה את ההצעה, והעבירה לחברה 40% מהסכום.

לפי טענות החברה, את יתרת הסכום אמור היה לשלם גאידמק כדלקמן: 40% במועד שיגור הרהיטים מחוץ לארץ, ושאר הסכום עם אספקת הרהיטים. מכולת הרהיטים הגיעה לארץ בדצמבר 2007, כך לפי התביעה, אך התשלום נדחה. "גאידמק התחמק מהתחייבויותיו באמתלות שווא שונות, כגון 'הכסף הזה הולך למישהו אחר כל פעם', 'אתה צודק', ו'העברתי את זה למי שמטפל'", נכתב בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully