וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר בקריאה טרומית - עמלה בסיסית תוגבל ל-1.5 שקלים

צבי זרחיה

16.7.2008 / 13:25

בכנסת לא סומכים על הרפורמה של בנק ישראל. הצעת החוק קובעת כי בנק לא יגבה עמלה העולה על 1.5 שקלים עבור שירותים הניתנים על ידי פקיד בנק, מוקד טלפוני מאויש, או תיבת שירות

מליאת הכנסת אישרה הבוקר בקריאה הטרומית הצעת חוק להגבלת תעריפי העמלות שהוגשה על ידי ח"כ אמנון כהן (ש"ס). בעד הצעת החוק הצביעו 40 ח"כים מול אחד מתנגד ואחד נמנע.

הממשלה התנגדה בתחילה להצעת החוק. ואולם, השר במשרד האוצר משולם נהרי (ש"ס), הודיע כי הממשלה תתמוך בהצעה לאחר שכהן הודיע שהצעת החוק לא תועלה להצבעה בקריאה השנייה והשלישית לפני אוקטובר 2008.

כהן אמר כי נעתר לבקשת נגיד בנק ישראל, פרופסור סטנלי פישר, והמפקח על הבנקים, רוני חזקיהו, להמתין 3 חודשים לבדיקת השלכות הרפורמה בעמלות הבנקאיות בטרם תתקבל הצעת החוק בקריאה השנייה והשלישית.

הצעת החוק קובעת כי בנק לא יגבה עמלה העולה על 1.5 שקלים עבור שירותים הניתנים על ידי פקיד בנק, מוקד טלפוני מאויש, או תיבת שירות בשירותים הבאים: הפקדת ומשיכת מזומן, פידיון והפקדת צ'ק, הפקדה ומסירת תדפיס לבקשת הלקוח, וכן, העברה או הפקדה לחשבון אחר.

עוד בהצעת החוק: בנק יציע ללקוחותיו אפשרות לקבל סל עמלות בעד השירותים במחיר של 18 שקלים בחודש ללקוח רגיל, או 10 שקלים לאזרח ותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully