וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת קפה ג'ו חויבה להציג מסמכים הנוגעים להתנהלותה העסקית במסגרת תביעה נגד בית קפה בהרצליה פיתוח

עמית בן-ארויה

16.7.2008 / 14:42

ב-2007 הרשת הגישה תביעה נגד ע.י.ט ניהול בתי קפה ואבי מזרחי, בשל שימוש שלא כדין במותג קפה ג'ו



רשת קפה ג'ו חויבה להביא בפני בית המשפט חומרים רבים הנוגעים להתנהלותה העסקית, זאת במסגרת תביעה שהיא מנהלת נגד בית קפה בהרצליה פיתוח. ב-2007 הרשת הגישה תביעה נגד ע.י.ט ניהול בתי קפה ואבי מזרחי, בשל שימוש שלא כדין במותג קפה ג'ו בבית הקפה שבבעלותם. לטענת קפה ג'ו, רק לאחר התראות רבות, הסירו הנתבעים את שם המותג מחזית בית הקפה, ומאביזרים אחרים הנושאים אותו.



ע.י.ט ומזרחי, שמיוצגים על ידי עו"ד ארז טיקולסקר, טוענים מנגד כי הרשת שכנעה אותם בפגישה בין הצדדים להפעיל את בית הקפה, אך לאחר זמן מה התברר כי הסכם הזכיינות הוא מכביד, חד צדדי, גורף ובלתי חוקי. לפיכך, לטענתם, ניתקו את הקשר עם הרשת.



באחרונה הגישו ע.י.ט ומזרחי בקשה לגילוי מסמכים וחיוב קפה ג'ו לענות על סעיפים מתוך שאלונים שהופנו אליהם. רשם בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין, החליט לפני ימים אחדים לחייב את הרשת להשיב בנוגע לשאלות הקשורות לתוכן הפגישות בין הצדדים, בינהן - עמלה ששולמה לכאורה לרשת ושמות הספקים - והכל לשם בחינת הקשר העסקי בין הצדדים.



בנוסף, חייב את הרשת לספק את הסכמי הזכיינות עם זכיינים אחרים, ואת החומר הקשור להתקשרות הרשת עם משרד יחסי ציבור ופרסום. "אין די", אמר, "בכרטסת המורה כי הרשת הוציאה כ-900 אלף שקל". עוד הציע אורנשטיין לרשת לשקול מחדש את גישתה שלא לחשוף מסמכים חשבוניים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully