וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חונים בלי לשלם? הכנסת בעדכם

צבי זרחיה

16.7.2008 / 15:45

אושר בקריאה טרומית: 50% הנחה למשלמים דו"חות חניה תוך 14 יום. החוק יקל על נהגים שחנו במקום חניה מוסדר אך לא שילמו עבור החניה

50% הנחה למשלמים דו"חות חנייה תוך 14 יום - כך קובעת הצעת חוק שהתקבלה בצהריים בקריאה טרומית. ההצעה הוגשה על ידי ח"כ משה כחלון (ליכוד).

הצעת החוק מאפשרת לנהגים שחנו בחניה עירונית לשלם דו"ח חניה מופחת אם הקנס משולם בפרק זמן של 14 יום. מטרת ההצעה היא להקל על נהגים שחנו במקום חניה מוסדר, כלומר במקומות בהם שפת המדרכה צבועה בכחול ולבן, אך לא שילמו עבור החניה.

"הצעת החוק מהווה תמריץ לכל אלו המעוניינים לשלם את החוב לרשויות לפני שהתשלום יתפח לממדים בלתי סבירים. נהגים רבים נתקלים בבעיות שונות בבואם להחנות את רכבם, כגון מדחן שהתקלקל, חוסר אפשרות לקנות כרטיס חניה, איחור בכמה דקות לרכב וכדומה. אני מאמין שהתיקון המוצע יהווה תמריץ לנהגים שימהרו לשלם באופן מיידי את הקנס מחשש לסחבת ביורוקרטית, פניות לעיריות ופתיחה של הליכים משפטים", אמר ח"כ משה כחלון.

חוק זהה קיים היום באנגליה והרשויות מצליחות לגבות קנסות באופן מוצלח מנהגים שממהרים להסדיר את חובם ולהפחית בגובה הקנס שהוטל עליהם. הצעת החוק תקודם בתיאום עם משרדי הממשלה הרלוונטיים.

  • עוד באותו נושא:
  • חנייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully