וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ההיי-טק יגיעו לעבודה בהסעות?

דניאל שמיל

16.7.2008 / 15:37

ראש עיריית רעננה נחום חופרי נפגש השבוע עם נציגי חברות ההיי-טק אמדוקס, סאפ, נייס ו-HP, ודן עימן בתוכנית להקים מערך הסעות

עובדי ההיי-טק ברעננה יוותרו על המכוניות ויגיעו לעבודה בהסעות, כך מקווים בעיריית רעננה. ראש העיר, נחום חופרי, נפגש השבוע עם נציגי חברות ההיי-טק אמדוקס, סאפ, נייס ו-HP, ודן עימן באפשרות להקים הסעות לעובדי החברות. בימים אלה של עלייה ניכרת במחירי הדלק, השימוש בתחבורה ציבורית יוביל לחסכון משמעותי בשימוש בדלק ובהוצאות העובדים.

התוכנית הראשונית, הנמצאת בשלבי דיון מוקדמים, היא ליצור קו היסעים בין פארק ההיי-טק של רעננה לבין התחנה המרכזית ותחנת הרכבת בהרצליה. הקו יפעל בכל שעה עגולה, בין 8:00 ו-10:00 בבוקר ובין 17:00 ל-22:00 בלילה.

כעיר ירוקה וחלוצה בפעילותה למען איכות הסביבה, מקדמת רעננה שורת צעדים אופרטיביים להגנה על הסביבה. בין היתר מפעילה העירייה תוכנית כוללת לצמצום זיהום האוויר בעיר. התוכנית כוללת עידוד תחבורה ציבורית וכן הכשרת מסלולי אופניים ברחבי העיר. העיר עשתה גם סקר לצמצום פליטת גזים היוצרים את אפקט החממה.

רעננה הצטרפה ראשונה לאמנה של הארגון הבינ"ל לערים בנות קיימא (ICLEI) ואף חתמה על אמנת פורום ה-15 לצמצום זיהום האוויר, ששמה לה למטרה להפחית את פליטות גזי החממה בשיעור של 20 אחוז לפחות, עד לשנת 2020, ביחס לרמות הפליטה של שנת 2000. בהקשר זה ראוי להדגיש כי רעננה הינה העיר הראשון שיזמה וערכה סקר פליטת גזי חממה בעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • היי טק
  • דלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully