וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות חשיפת TheMarker: מבקר המדינה בודק את מינויו של יעקב אדרי ליו"ר קופת חולים לאומית

גיא לשם

17.7.2008 / 9:36

אתמול נחשפו פרטים על קשריו הפוליטיים של אדרי ועל העסקתו בחברות שונות שבהן מעורבת חברת הביטוח הראל

ממשרד מבקר המדינה נמסר אתמול כי הליכי מינויו של אדרי - שאושר השבוע על ידי שר הבריאות, יעקב בן יזרי - וסוגיית ניגוד האינטרסים שעלתה מהפרטים שפורסמו ייבדקו על ידי משרד המבקר. עוד נמסר כי יו"ר הע"ל, יואב שמחי, התבקש למסור למבקר את ההתכתבות בעניין עם משרד הבריאות לפני אישור המינוי.



אדרי מועסק לסירוגין מאז תחילת שנות ה-90 בחברות הקשורות בהראל ובהמבורגר. בכמה מקרים עסק בתחום הביטוח הרפואי, שבו הוא צפוי לעסוק גם בתפקידו כיו"ר הקופה. הראל היא ממבטחות הבריאות הגדולות בישראל.



אדרי מסר בתגובה כי בכוונתו לחתום על הסדר למניעת ניגודי אינטרסים עם כניסתו לתפקיד, וכי היכרויות שצבר בדרכו המקצועית אינן צריכות לפסול אותו מכהונה בתפקיד. ממשרד הבריאות נמסר כי עם כניסת אדרי לתפקיד, "היועץ המשפטי של לאומית יצטרך לבחון את פוטנציאל ניגודי העניינים ולקבוע מהם הנושאים שמותר ואסור לו לעסוק בהם. חוות הדעת תיבדק במשרד".



מהע"ל נמסר בתגובה: "הע"ל נוהגת, כפי שנהגה לאורך כל השנה האחרונה, בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה מול משרד מבקר המדינה - ותמשיך לנהוג בדרך זו. עוד לפני קבלת המינוי של אדרי ליו"ר קופת חולים לאומית התקבלו כל האישורים הנדרשים לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully