וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה ישתתפו חברות סטארט-אפ ישראליות בתחרות של ארגון GSMA בישראל

TheMarker

17.7.2008 / 14:31

התחרות - 16 בספטמבר - פרי יוזמת קרנות הון סיכון ישראליות, גוגל ומיקרוסופט

האירוע שעורך איגוד ה-GSMA הוא האירוע השנתי המרכזי של תעשיית התקשורת העולמית אשר משתתפים בו למעלה מ-50 אלף. חברת הסטארט-אפ הישראלית שתזכה בתחרות תשתתף בתחרות מול הזוכים בתחרויות האזוריות האחרות ותיאבק על המקום הראשון בגמר העולמי הגדול של ה GSMA אשר יתקיים בברצלונה בפברואר 2009. התאריך האחרון להגשת מועמדות לתחרות בישראל הוא ה-1 באוגוסט 2008.



ביום התחרות, שיתקיים במרכז המו"פ החדש של מיקרוסופט ישראל בהרצליה ב-16 בספטמבר 2008, עשר חברות סטארט אפ מישראל ומרחבי העולם יזכו להציג באירוע בישראל או באופן וירטואלי ולהתחרות בחמש קטגוריות בפני צוות שופטים המורכב מנציגי מפעילים סלולריים גלובליים ומשקיעי הון סיכון.



מבין חמש החברות שיעלו לחצי הגמר בישראל, תגיע למקום הראשון חברה אחת שתעלה יחד עם הזוכים בתחרויות שמתקיימות ברחבי העולם (באסיה, אמריקה ואירופה) לתחרות החדשנות הבינ"ל לסלולר של ה- GSMA בברצלונה. החברה הזוכה תקבל חסות מלאה להשתתפות בברצלונה, כולל הוצאות נסיעה, כניסה והצגה בתערוכה.



חמש הקטגוריות בתחרות החדשנות הגלובלית למובייל הן: "סטארט אפ אמיתי בתחום המובייל", "פלטפורמה או תשתית למפעילים", "אפליקציה או שירות לצרכנים", "אפליקציה למובייל בשוק ורטיקלי" ו"טכנולוגיה אלחוטית למכשירים סלולריים".



ארגון ה-GSMA הינו ארגון סחר גלובלי המייצג יותר מ-750 מפעילים סלולריים ביותר מ-218 מדינות ואזורים בעולם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully