וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

43 שנים אחרי שבוטלה הופעת החיפושיות - פול מקרטני צפוי להופיע בארץ בספטמבר

ירון הופמן

17.7.2008 / 13:36

בתחילת השנה הזמינה ממשלת ישראל את מקרטני ורינגו סטאר להופיע בישראל כחלק מחגיגות ה-60

מקור המקורב לזמר מסר כי "פול נחוש לשים את ישראל על מפת ההופעות שלו. הוא דוחף לקיום הקונצרט, אם כי החששות הביטחוניים מהווים סיכון אמיתי". מקרטני עתיד לשלב את ההופעה בישראל במסע האירופי שלו, לפני שיתחיל לקיים קונצרטים בשאר העולם במהלך 2009.



"הסאן" מוסיף כי ב-1965 בוטלה הופעת הביטלס בישראל בהוראת שר החינוך דאז, שסבר כי הופעת הלהקת תשחית את ערכי המדינה הצעירה. עם זאת, בתחילת השנה שלחה ממשלת ישראל מכתבי התנצלות למקרטני, לרינגו סטאר ולקרובי משפחתם של החברים המנוחים של הלהקה ג'ורג' הריסון וג'ון לנון - והזמינה אותם להופיע בישראל כחלק מחגיגות 60 השנה לעצמאות המדינה.



במכתב נאמר: "אנו מבקשים לנצל את ההזדמנות כדי לתקן את העוול ההיסטורי שאירע לצערנו הגדול בשנת 1965, כשהוזמנתם להגיע לישראל. החמצנו הזדמנות ללמוד מהמוסיקאים המשפיעים ביותר של העשור".



מקרטני מעוניין לקחת את בתו בת ה-4, בי (BEA), למסע ההופעות שלו. הוא שילם לגרושתו התר מילס 56 מיליון דולר כדי להשיג חסות משותפת על הבת הקטנה. למקרטני חמישה נכדים: שני נכדים מבתו מארי ושני נכדים ונכדה מבתו סטלה. מקרטני נחשב לאחד האנשים העשירים בבריטניה, והונו מוערך ב-1.5 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully