וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידות בשוק האג"ח הממשלתיות של ארה"ב בעקבות הפסד קטן מהצפוי של סיטי

עפרה שלו

18.7.2008 / 17:57

התשואה על האג"ח ל-10 שנים עולה ל-4.06%ולשנתיים עולה ל-2.58%



איגרות חוב ממשלתיות של ארה"ב נופלות זה היום השלישי ברציפות לאחר שסיטי דיווחה על הפסד קטן מהצפוי ברבעון השני. הירידות באג"ח דוחפות את התשואה של האג"ח ל-10 ליותר מ-4%.



סיטי (לשעבר סיטיגרופ), הבנק הגדול בארה"ב במונחי נכסים, דיווח לפני פתיחת המסחר בוול סטריט היום על הפסד של 2.5 מיליארד דולר ומחיקות בהיקף של כ-7.2 מיליארד דולר הקשורות במשבר הסאבפריים. אנליסטים צפו כי סיטי ידווח על הפסד של 3.67 מיליארד דולר. הבנקים ג'יי.פי. מורגן צ'ייס ו-וולס פרגו דיווחו מוקדם יותר השבוע על תוצאות כספיות טובות מן הצפוי.



"התוצאות הכספיות של סיטי הפכו את כיוון השוק", אמר לבלומברג קורנליוס פרפס, אסטרטג אג"ח ביוניקרדיט. "המערכת הפיננסית נתונה עדיין בלחץ, אך השוק ציפה לגרוע יותר", אמר לבלומברג ג'ון ספינלו, אסטרטג בג'פריס גרופ".



התשואה על האג"ח ל-10 שנים עולה ב-0.07% ל-4.06%. התשואה על האג"ח לשנתיים עולה ל-2.58%, הרמה הגבוהה ביותר השבוע.



מוקדם יותר נרשמו עליות בשוק האג"ח הממשלתיות, בעקבות ההפסד הגדול מהצפוי עליו דיווח אתמול בנק ההשקעות מריל לינץ'. מריל דיווח על תוצאותיו הכספיות לרבעון השני אתמול לאחר סגירת המסחר בוול סטריט, אף שבדרך כלל נוהג מריל לפרסם את הדו"ח הרבעוני שלו לפני פתיחת המסחר, כמו בנקי ההשקעות האחרים. מריל לינץ', בנק השקעות השלישי בגודלו בארה"ב, דיווח על הפסד רבעוני רביעי ברציפות - בסך 4.7 מיליארד דולר.



מריל החליט לאחרונה למכור את אחזקותיו בחברת המידע הפיננסי בלומברג - כ-20% - תמורת 4.5 מיליארד דולר, על מנת להגדיל את קופת המזומנים שלו. מאז דצמבר, גייס הבנק 17.9 מיליארד דולר ממשקיעים כדי לכסות מחיקות ערך בסך 38.2 מיליארד דולר, הקשורות במשבר הסאבפריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully