וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגדל הכי גבוה בכניסה לת"א

גיא ליברמן

20.7.2008 / 9:19

קבוצת רכישה הודיעה בסוף השבוע כי היא עומדת לחתום על עסקה לרכישת קרקע לבניית מגדל מגורים בן 50 קומות במתחם פארק צמרת

קבוצת רכישה, שאותה מארגן היזם עידו חג'ג', הודיעה בסוף השבוע כי היא עומדת לחתום על עסקה לרכישת קרקע לבניית מגדל מגורים בן 50 קומות במתחם פארק צמרת בתל אביב. הקרקע מאפשרת את בנייתן של 189 דירות, בגודל ממוצע של 170 מ"ר. העסקה מוערכת בכ-60 מיליון דולר.

במתחם הנמצא בין דרך נמיר לנתיבי איילון נבנים כיום שבעה מגדלי מגורים, המפורסמים שבהם הם מגדלי YOO שאותם בונה קבוצת חבס. בפועל מאפשרת הקרקע בנייה של חמישה מגדלים נוספים, כאשר שלושה מהם שייכים לבעלי קרקע פרטיים, ושניים נוספים שייכים לקבוצת חבס. גינדי השקעות שבבעלות מנור גינדי, איל פרידמן ואורי לוי קיימה במשך תקופה ארוכה משא ומתן על הקרקע, ואולם בחברה הוחלט לבסוף לסגת מהעסקה. מקורבים לצדדים טענו כי העסקה התפוצצה עקב עלויות גבוהות של הקרקע, שנעות סביב 300 אלף דולר לקרקע בעבור דירה.

לדברי חג'ג', העסקה שמקדמת קבוצת הרכישה מגלמת שווי של 320 אלף דולר לקרקע לדירה, ואולם בקבוצה טוענים כי מכיוון שמדובר בקבוצת רכישה ולא בחברה קבלנית, המחיר אטרקטיווי. עוד טוענים בקבוצה כי מחירים אלה גרמו לכמה חברים לרכוש קומות שלמות בשטח של כ-700 מ"ר, במחיר של 3 מיליון דולר. הקבוצה מיוצגת על ידי עוה"ד יצחק חג'ג' וארז תן-עמי ממשרד חג'ג', בוכניק, ויינשטיין ושות' (HBW).

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • צמרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully