וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה של מיליוני יורו לפונטיס הישראלית בצרפת

אמיתי זיו

20.7.2008 / 11:05

חתימת החוזה מגיעה לאחר עבודה משותפת של פונטיס ו-SFR בשנה וחצי האחרונות



החברה הסלולרית SFR הצרפתית, שלה כ-20 מיליון לקוחות, חתמה על חוזה של מיליוני יורו עם חברת פונטיס הישראלית. חתימת החוזה מגיעה לאחר עבודה משותפת של החברות בשנה וחצי האחרונות, במודלים שונים של בחינת השירות.



היקף החוזה המדויק אינו ידוע אך מדובר בחוזה רב שנתי שבמסגרתו פונטיס תקדם בפורטל הסלולרי של SFR הצעות שיווקיות של מגוון תכני הפורטל: רינגטונים, משחקים, קליפי וידאו, וכן תקדם מוצרים יותר מסורתיים כמו שירותי קול, SMS ו-MMS.



קידום המוצרים באתר יתבצע באמצעות שיווק ממוקד ופרסונלי, שהוא תחום ההתמחות של פונטיס, ויתבצע אל מול הלקוח לפי ההתנהגות שלו בפורטל, ההיסטוריה שלו והתגובתיות. מדובר במהלך מקיף מבחינת החברה הצרפתית כאשר בכל רגע נתון יקודמו עשרות מבצעים שונים. במסגרת החוזה פונטיס גם תספק ליווי ויעוץ ל-SFR בתחום השיווק.



SFR היא חברת ענק שנחשבת בשורה הראשונה של המפעילים בעולם, והיא אחת מהמפעילות המובילות בקבוצת וודאפון שפעילה במדינות רבות. זוהי העסקה הראשונה של פונטיס עם תאגיד וודאפון.

בחודש שעבר דווח על שתי עסקות בהיקפים של מיליוני דולרים של פונטיס, הראשונה עם קבוצת טלפוניקה, שהיא חברת התקשורת הרביעית בגודלה בעולם והעסקה השנייה עם תאגיד התקשורת קלרו (Claro) שפעיל ב-16 מדינות באמריקה הלטינית. כמו כן לפונטיס עסקאות עם צ'יינה יוניקום וברזיל טלקום ובשוק הישראלי לפונטיס שיתופי פעולה עם פלאפון, פרטנר ו-HOT.



חברת פונטיס, שנוסדה לפני שלוש שנים, מעסיקה מעל 100 עובדים. מלבד הסניף הישראלי בגליל ים, יש לחברה סניפים בספרד ובארגנטינה. החברה גייסה מאז הקמתה 25 מיליון דולר, מהם 15 מיליון דולר ב-2007. קרנות הון הסיכון שמממנות את פעילות החברה הן: אוורגרין, סקויה ואקסל פרטנרס. המנכ"ל והיזם של החברה, מיכאל קרביס, הוא מבוגרי קומברס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully