וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי בן זקן רוכש נכס מניב תמורת 82 מיליון שקל

יעל פולק

20.7.2008 / 11:10

חברת מנופים פיננסים הנמצאת בשליטת אברהם נניקשוילי וג'קי בן זקן, חתמה על מסמך עקרונות לרכישת הזכויות בנכס מניב במרכז הארץ

מנופים פיננסים, בשליטת אברהם נניקשוילי וג'קי בן זקן, הודיעה הבוקר כי שתי חברות הבנות - אס.אל.אס (בבעלותה המלאה של מנופים) ומאקפל (בה מחזיקה מנופים 75%) - חתמו על מסמך עקרונות לרכישת הזכויות בנכס מניב, בהשקעה של 82 מיליון שקל, המחולקת בשווה בין שתי החברות הבנות. מחיר הנכס צמוד למדד המחירים לצרכן. הנכס המניב נמצא במרכז הארץ, וכולל כ-6,800 מ"ר של שטחי מסחר ומחסנים וכ-130 מקומות חנייה.

מאקפל, שעסקה בטקסטיל ובהשכרת מבני תעשייה, עברה באמצע 2007 לשליטתה של מנופים פיננסים ולעיסוק בתחום היזמות והפיתוח של נכסי נדל"ן. בפברואר 2008 הפכה מאקפל לבעלים בחברה הבת שמחזיקה בזכויות מקרקעין בשטח של כ-500 דונם בקזחסטאן. בשנה האחרונה איבדה מניית החברה כ-6%.

מנופים פיננסים עוסקת בנדל"ן מניב. עיקר הכנסותיה נובע מהכנסות דמי השכירות בקניון ארנה שבבעלותה, ומדמי השכירות בנכס מניב ברחוב רוגוזין באשדוד. הפסדיה של מנופים ברבעון הראשון של 2008 הסתכמו ב-26.8 מיליון שקל, לעומת הפסד של 1.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה. עיקר ההפסדים נבע מחלקה של החברה בפסדי חברות כלולות. בשנה האחרונה איבדה מניית מנופים כ-60%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully