וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון איילון על שת"פ HOT ו-YNET: אין מחמאה גדולה מהחיקוי; וואלה! ו-yes מציינות שנה לשת"פ ביניהן

מעיין כהן

20.7.2008 / 12:37

וואלה! ו-yes מדווחות כי מאז השקת המיזם גלשו באתר כ-700 אלף משתמשים ייחודים בחודש

איילון התייחס לשיתוף הפעולה עליו הכריזו חברת הכבלים HOT ואתר YNET, לפיו יקימו אתר משותף שיתבסס על תכני HOT ועל המותג החזק של YNET באינטרנט, בדומה לאתר המשותף שמפעילות וואלה! ו-yes.



לדברי איילון, yes משקיעה מאמצים כדי להיות בחוד החנית של התוכן, וכי החברה רואה באינטרנט ובסלולר זירה מרכזית. איילון הציג פרויקט חדש בתחום התוכן: "סלבס" - סדרת אנימציה סטירית אשר באתר שלה יוכלו הגולשים לייצר מערכונים משלהם. מדי שבוע ייבחר מערכון אחד של הגולשים שישודר בתוכנית הטלוויזיה ויוצרו יקבל תשלום.



עוד הוכרז באירוע על שיתוף פעולה של משרד הפרסום מקאן-אריקסון (ש-yes נמנה עם לקוחותיו הגדולים) במיזם, במסגרתו התחייבו לפרסום מסיבי במהלך השנה. עוד בנה מקאן עבור האתר פורמט שבו ניתן יהיה לפרסם בפרקים המשודרים באופן מסיבי. אילן שילוח, מנכ"ל מקאן אריקסון, אמר באירוע: "תעשיית הפרסום מחכה ללידתו של הערוץ השלישי (אחרי ערוצים 2 ו-10). אני חושב שהערוץ השלישי נולד לפני שנה על-ידי וואלה! ו-yes, ואנחנו שמחים להיות שותפים ללידה. אנחנו צופים יתרונות תחרותיים למיזם הזה, אנחנו בטוחים שיהיו גורמים נוספים שיצטרפו וייצרו ערוץ שלישי".



לשאלה האם באתר יוצעו גם תכנים בתשלום אמר איילון, כי "המנוע המרכזי הוא היצע חינם, והמימון בא מהפרסום. לכן ההעדפה היא ללכת לעולם של פרסומות ולשים בצד בינתיים את נושא התשלום". כאשר נשאל על תוכניתה הצפויה של בלוקבאסטר להיכנס לתחום הטלוויזיה הרב-ערוצית אמר איילון: "מעולם לא נרתענו מתחרות, ואין סיבה שנעשה את זה גם כאן".



על פי נתוני החברות, מאז השקת המיזם גלשו באתר yes-וואלה! כ-700 אלף משתמשים ייחודים בחודש, נרשמו יותר מ-40 מיליון צפיות במהלך השנה, כאשר משך הזמן הממוצע לביקור עומד על כ-7.3 דקות. האייטמים הנצפים ביותר באתר בשנה האחרונה היו דני הוליווד פרק 1, סרוגים פרק 1 ו-וידוייה של זונת צמרת פרק 1.



אילן ישועה, מנכ"ל וואלה, אמר כי הצלחת המיזם עולה על כל התחזיות. לדבריו, "ההצלחה עם הגולשים מביאה להצלחה עם המפרסמים. אנו סוגרים עסקאות עם רוכשות המדיה הגדולות בשוק ומובילים את המגמה של הצמדת פרסום לתוכן טלוויזיוני באינטרנט. אנו מעריכים כי תוך שלוש שנים, כ-100 מיליון שקל יוסטו מהטלוויזיה לפרסום בתכני וידאו באינטרנט. מדובר במגמה צרכנית ברורה שאינה בשליטתם של ערוצי הטלוויזיה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully